کد خبر: 940252
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۶
فرماندار:
فرماندار مهدیشهر گفت: اجرای طرح گازرسانی به دربند مهدیشهر مهم ترین مطالبه مردم این منطقه برای افزایش رفاه اجتماعی و توسعه اقتصادی است.

حسن ارگی افزود: منطقه دربند مهدیشهر با برخورداری از ظرفیت های ویژه گردشگری مانند دومین غار آهکی ایران، وجود زیرساخت های مهم اقامتی و شهری، دانشگاه و بیمارستان 85 تختخوابی و همچنین آب و هوای ویژه نسبت به شهرهای اطراف از نعمت گاز برخوردار نیست.
وی خاطر نشان کرد: با توجه به مطالبه مردم منطقه دربند در خصوص برخورداری از نعمت گاز و اهمیت ویژه این طرح در توسعه شهرستان، طرح گازرسانی به منطقه دربند در دستور کار قرار گرفته است.
ارگی اضافه کرد: با توجه به وعده مسئولان استانی و شهرستانی در خصوص تحقق خواسته چندین ساله مردم منطقه دربند، در گذشته گام اول این طرح شامل کلنگ زنی ایستگاه تقلیل فشار انجام شد و اکنون با اعتبار تخصیص گام حفاری و عملیات لوله گذاری آغاز شده است.
فرماندار مهدیشهر تصریح کرد: با حمایت و همکاری مردم دربند عملیات اجرایی این طرح توسط شرکت گاز استان سمنان آغاز شده است و در آینده نزدیک شاهد افتتاح این طرح خواهیم بود.
وی تصریح کرد: گازرسانی به این منطقه علاوه بر توسعه زیرساخت های شهرستان موجب اشتغال پایدار در این منطقه با توسعه کسب و کارهای کوچک و متوسط در زمینه های گردشگری، تولید و خدمات می شود.
فرماندار مهدیشهر گفت: رفع مشکلات زیر ساختی در منطقه دربند در راستای خدمت رسانی بهتر به مردم و کارایی مطلوب تر دستگاه های خدماتی در بخش گردشگری، دانشگاه و بیمارستان است.
طول خط تغذیه این طرح 738 متر و با شبکه 14 هزار و 330 متری انجام خواهد شد.
این خط دارای یک ایستگاه تی بی اس بوده و ظرفیت آن 10 هزار متر مکعب بر ساعت است که در مدت 220روز عملیات اجرایی آن انجام می شود.
شهرستان مهدیشهر در فاصله 20 کیلومتری مرکز استان سمنان بیش از 50 هزار نفر جمعیت دارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر