کد خبر: 940131
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۸
مدیر آموزش و پرورش شهرستان گرمی:
مدیر آموزش و پرورش شهرستان گرمی از آتش‌سوزی در خوابگاه دانش‌آموزی دخترانه در گرمی خبر داد و گفت: با اقدام به موقع عوامل اجرایی مدرسه و نیروهای امدادی، آتش‌سوزی در خوابگاه شبانه‌روزی دبیرستان متوسطه دوره اول نمونه عفت گرمی مهار شد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، سیدعادل آقایی در جمع خبرنگاران در گرمی اظهار داشت:‌در پی اعلام آتش‌سوزی درخوابگاه دانش‌آموزی نمونه عفت شهرستان گرمی از سوی مدیر مدرسه به همراه کارشناسان اداره و نیروهای امدادی اعم از آتش نشانی، اورژانس، نیروهای نظامی و انتظامی با حضور در محل وقوع آتش‌سوزی در خوابگاه 169 نفره شبانه‌روزی عفت، بلافاصله محل آتش سوزی را با کپسول آتش نشانی و ماشین مخصوص آب‌پاش آتش‌نشانی خاموش شد.

وی افزود: بعد از مهار آتش در جمع دانش‌آموزان این خوابگاه حاضر شدیم و خوشبختانه این حادثه هیچ گونه خسارت جانی نداشته که از همکاری صمیمانه نیروهای امدادی شهرستان، تمامی عوامل اجرایی مدرسه، معاونان و کارشناسان اداری حاضر در مهار آتش‌سوزی قدردانی می‌کنیم.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان گرمی گفت: خوشبختانه در این آتش‌سوزی هیچکدام از دانش‌آموزان آسیب ندیده که جای خوشحالی است و فقط خسارت فیزیکی به خوابگاه وارد شده که با تلاش شبانه‌روزی همکاران نسبت به مرمت و زیباسازی اقدام خواهد شد.

آقایی بیان کرد: از عوامل اجرایی مدرسه و دانش‌آموزان انتظار می‌رود تا نکات ایمنی را در وقوع چنین حوادثی رعایت کنند تا شاهد چنین حوادث تلخی در مدارس نباشیم.

وی تصریح کرد: این اتفاق که معلمان مدرسه احتمال بروز آن را کابل‌های برق می‌دانند با سرعت عمل خوب نیروهای امدادی و آتش‌نشانی و همکاری عوامل اجرایی مدرسه در زمان کمی مهار شد و به غیر از خسارت فیزیکی آسیبی برای دانش‌آموزان نداشته است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر