کد خبر: 940127
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۷
استاندار اردبیل:
استاندار اردبیل گفت: طرح توانمندسازی و اشتغال‌زایی مددجویان کمیته امداد استان اردبیل با محوریت خودکفایی افراد زیرپوشش اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، اکبر بهنامجو در دیدار با خانوار کمیته امداد استان اردبیل اظهار داشت: مهم‌ترین هدف کمیته امداد استان اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی استان است که  طرح توانمندسازی و اشتغال‌زایی مددجویان کمیته امداد استان اردبیل با محوریت خودکفایی افراد زیرپوشش اجرا می‌شود.

وی بیان کرد: بی‌شک اجرای این طرح سبب خوداتکایی مددجویان و رفع مشکلات اقتصادی مددجویان خواهد شد که به همین دلیل در تلاش هستیم با زیرپوشش قرار دادن افراد بی‌بضاعت موفقیت‌های بی‌شماری در زمینه‌های فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی ایجاد می‌شود و آسیب‌های اجتماعی نیز به طور قابل توجهی کاهش می‌یابد.

استاندار اردبیل گفت: کارآفرینی مهم‌ترین اولویت کمیته امداد استان است و در این زمینه استانداری اردبیل آمادگی خود را برای همکاری برای اجرای این طرح اعلام می‌کند و در این زمینه تمهیدات مناسبی با هدف ایجاد درآمد پایدار برای اقشار محروم جامعه اندیشیده شده است.

بهنامجو اظهار کرد: تامین نیازهای اساسی خانوار از جمله مسکن و درمان نیز از برنامه‌هایی است که به عنوان یک اولویت اساسی مبنای کار قرار گرفته که باید انجام این برنامه‌ها تداوم داشته باشد تا بتوانیم این خانوارها را از تنگدستی و نیازمندی نجات دهیم و مشکل مالی سبب ایجاد مشکل در این زمینه نشود.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل نیز در این دیدار بیان کرد: توانمندسازی فکری و فرهنگی به عنوان یک اولویت اساسی در کمیته امداد استان مطرح است و با همکاری دستگاه‌های اجرایی استان خوشبختانه توانسته‌ایم در راستای تحقق این مسیرها به شکل مناسب و قابل قبول عمل کنیم.

حسین دشتی از برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای ایجاد اشتغال کوچ و خرد خانگی خبر داد  و افزود: در این زمینه نیز برنامه‌ریزی‌های لازم انجام یافته که خوشبختانه تاکنون خروجی مناسبی به دنبال داشته است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر