کد خبر: 940082
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۴
دبیر ستاد اکران جشنواره فیلم عمار خبر داد
نخستین اکران جشنواره مردمی فیلم عمار در استان سمنان یکشنبه شب در منزل یکی از جانبازان دفاع مقدس در شاهرود آغاز شد.

دبیر ستاد اکران جشنواره فیلم عمار در استان سمنان با اشاره به آغاز اکران های نهمین جشنواره عمار در استان هم زمان با دیگر نقاط کشور، افزود: 200 اکران کننده در سطح استان سمنان به پخش آثار این دوره از جشنواره می پردازند که از این تعداد 50 اکران کننده مربوط به شاهرود هستند.
مصطفی واحدی یادآور شد: حدود 80 اثر در سراسر استان اکران می شود و در این میان یکی از آثار با موضوع حجاب متعلق به هنرمندی از سمنان است که در برنامه افتتاحیه در این شهر به نمایش گذاشته می شود.
وی افزود: در سال های گذشته نیز آثاری از هنرمندان شاهرودی در این جشنواره حضور داشته و حتی یک پویانمایی نیز از این شهرستان دارای رتبه برتر شده بود.
دبیر ستاد اکران جشنواره عمار در استان سمنان، مردمی بودن را یکی از ویژگی های این جشنواره برشمرد و گفت: همه جشنواره های سینمایی مبتنی بر گیشه و تالار هستند اما برای اکران فیلم های عمار، افراد متقاضی می توانند نام نویسی کرده و آثار را به رایگان تحویل بگیرند.
وی با بیان اینکه در هر اکران حدود پنج اثر به نمایش در می آید، اضافه کرد: این آثار با کمترین امکانات در مساجد، حسینیه ها، محلات، بوستان ها، مصلا ها، منازل و حتی اتوبوس ها و بیمارستان ها پخش می شوند.
در جشنواره عمار، فیلم سازان مردمی با آثار خود با موضوعات گوناگون همچون فتنه، اقتصاد مقاومتی، جنگ نرم، پیشرفت های علمی و سبک زندگی ایرانی-اسلامی در قالب فیلم بلند و کوتاه، فیلم نامه، پویانمایی، موشن گرافی، تیزر و نماهنگ از سراسر کشور به رقابت می پردازند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار