کد خبر: 940081
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۵
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی وخدمات بهداشتی و درمانی شاهرود گفت: بخش آنژیوگرافی، آنژیوپلاستی و جراحی قلب بیمارستان امام حسین (ع) با انجام نخستین آنژیوگرافی مورد بهره برداری قرار گرفت.

حسین شیبانی اظهار داشت: این مرکز آماده خدمت رسانی به مردم شاهرود، میامی و دیگر شهرستان ها بوده و تمام اقدامات تشخیصی و درمانی قلب و عروق از جمله جراحی بسته و باز در آن انجام می شود.
وی با بیان اینکه برای ساخت و تجهیز بخش جراحی قلب 250 میلیارد ریال هزینه شده، تصریح کرد: با این کار از فرستادن ماهانه 100 بیمار به دیگر شهرستان ها جلوگیری می شود.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شاهرود با بیان اینکه این مرکز چهار هزار و 800 متر مربع زیربنا داشته و در سه و نیم طبقه ساخته شده، افزود: 2 بخش سی سی یو، یک بخش آی سی یو جراحی باز و یک بخش بستری با 34 تخت آماده ارائه خدمت به مردم است.
شیبانی همچنین از افزوده شدن 25 پزشک متخصص به کادر درمانی این دانشگاه خبر داد و گفت: 13 پزشک در بیمارستان امام حسین (ع)، 9 پزشک در بیمارستان بهار و یک پزشک در مرکز درمانی امام رضا (ع) میامی مستقر می شوند.
وی یادآو شد: 23 تن از این پزشکان از نیمه دوم آبان مشغول به کار شدند.
دانشگاه علوم پزشکی شاهرود بیش از 50 درصد وسعت استان سمنان را در محدوده 2 شهرستان شاهرود و میامی زیر پوشش خود دارد .
دانشگاه علوم پزشکی شاهرود از سال 52 با عنوان آموزشگاه بهیاری کار خود را آغاز کرد، در سال 61 به دانشکده مامایی و پرستاری و در سال 71 به دانشکده علوم پزشکی ارتقاء یافته است. مجموعه کنونی از اسفند 86 با عنوان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی شاهرود در حال فعالیت است.
این دانشگاه هم اکنون دارای یکهزار و 700 دانشجو در 9 رشته کارشناسی، 6 رشته کارشناسی ارشد و پنج رشته دکترای تخصصی است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار