کد خبر: 940050
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۹
مدیرمسئول روزنامه جوان در اجتماع بزرگ تجلی بصیرت و میثاق با ولایت شهرکرد:
مدیرمسئول روزنامه جوان گفت: حماسه ۹ دی متأثر از عاشورا بود و آنچه در عاشورای ۸۸ اتفـــاق افتـــاد ۹ دی را رقـــم زد.
دکتر عبدالله گنجی با حضور در اجتماع بزرگ تجلی بصیرت و میثاق با ولایت در مصلای بزرگ شهرکرد، با بیان اینکه حماسه ۹ دی متأثر از عاشورا بود و آنچه در عاشورای ۸۸ اتفاق افتاد ۹ دی را رقم زد، گفت: عاشورا به‌عنوان نقطه عطف تاریخ تشیع مطرح است و همین نقطه عطف در وقایع سال ۸۸ کمک‌ساز شد. وی به عاشورا‌های حماسه‌ساز در سال‌های ۴۲، ۵۷ و ۸۸ اشاره و تأکید کرد: این اکسیر تشیع را باید قدر دانست، چون سِر استقامت تشیع در طول تاریخ و خصوصاً انقلاب در عاشور است. مدیرمسئول روزنامه جوان بیان داشت: در عرف بین‌الملل قدرت برای کشوری است که جمعیت، وسعت و ثروت بیشتری داشته باشد، ما در مقابل امریکا هیچ یک از این فاکتور‌ها را نداریم، اما رمز استقامت ۴۰ساله ما این است که ما الگو هایی، چون سیدالشهدا را داریم. وی خاطرنشان کرد: باید یادمان باشد ۹ دی و انقلاب را از عاشورا داریم، قبل از امام خمینی (ره) خیلی‌ها با رژیم پهلوی درگیر شدند، اما پیروز نشدند. وی با اشاره به اینکه ما ۴۰ سال است که انقلاب کرده‌ایم، بیان داشت: امریکا از همان ابتدای انقلاب‌مان همواره به دنبال سرنگونی جمهوری اسلامی بود و ۱۰ سال اول بر نظام ما تمرکز کرد و با جنگ سخت می‌خواست ما را سرنگون کند. گنجی با بیان اینکه بعد از عملیات کربلای ۵ دشمن به این نتیجه رسید که براندازی جمهوری اسلامی فایده‌ای ندارد، عنوان کرد: دشمن بعد از جنگ تحمیلی به دنبال این بود تغییر رفتار بدهد و از درون نظام باید به هدف خود برسد و به خاطر همین بیشتر به دنبال نخبگان بود. وی ادامه داد: دشمن همواره به دنبال این بود که براندازی انقلاب اسلامی از درون باید صورت گیرد و کسانی را باید پیدا می‌کردند که میوه‌چینی برای آن‌ها اتفاق افتد و از آن بهره ببرند و این چیزی بود که در فتنه ۸۸ اتفاق افتاد. وی یادآور شد: اقتصاد می‌تواند همه مردم را درگیر کند و راهبرد اساسی امریکایی‌ها در این مرحله این است که ملت ایران را بر سر دو راهی قرار دهندکه ملت تصمیم بگیرند کدام روش را انتخاب کنند.
گنجی افزود: دشمن به ملت ایران می‌خواهد بفهماند که اگر رفاه می‌خواهند باید انقلاب را ر‌ها کنند و اگر انقلاب می‌خواهند باید تحریم شوند و فشار‌های اقتصادی را روز به روز افزایش می‌دهند. وی با اشاره به اینکه دشمن فشار روانی و اقتصادی را با هدف بی‌ثباتی دارد دنبال می‌کند، یادآور شد: منافقین و سلطنت‌طلب‌ها به آن‌ها مشاوره دادند، آن‌ها می‌دانند که مستضعفین کسانی نیستند که مقابل جمهوری اسلامی بایستند.
گنجی با بیان اینکه آخرین تدبیر و تاکتیک امریکا آنجا‌ست که به این جمع‌بندی برسند که اقتصاد کافی نیست و باید مسائل سیاسی و مذهبی را نیز پیش ببرند، خاطرنشان کرد: دشمن برای این کار خود یک راهبرد جدید را انتخاب کرده است آن‌ها به دنبال این هستند که جریان مذهبی کشور را دچار آلودگی ذهنی کنند. وی با اشاره به اینکه دشمن می‌خواهد جریان مذهبی کشور را از بین ببرد و قرارگاه مجازی را برای منافقینی که از عراق انتقال دادند ایجاد کردند، بیان داشت: بسیاری از پست‌های فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی را به گونه‌ای طراحی می‌کنند که به ذائقه حزب‌اللهی‌ها خوش آید و این تولیدات منافقین است. مدیر مسئول روزنامه جوان با اشاره به اینکه عملیات روانی دشمن بر ملت ما متمرکز است و تلاش می‌کنند که با رسانه‌های فارسی زبان این کار را محقق کنند، بیان داشت: ما باید همواره روی این مسئله هوشیار باشیم.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
United States
|
۰۶:۵۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۰
0
0
ما نمی گذاریم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار