کد خبر: 940019
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۱
معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه تاکنون بیش از 500 هزار درخواست کارت شناسایی ایثارگری در سامانه ایثار ثبت شده است، از چاپ و ارسال 405 هزار کارت شناسایی ایثارگری خبر داد.
 
به گزارش «ایثار»، محمود پاکدل در خصوص آمار ثبت‌نام کنندگان دریافت کارت هوشمند ایثارگری گفت: 510 هزار نفر از ایثارگران گرامی و خانواده‌های آنان برای دریافت کارت ایثارگری در سامانه ایثار ثبت‌نام کرده‌اند.
وی افزود: تاکنون تعداد 405 هزار کارت شناسایی ایثارگری صادر و برای ایثارگران ارسال شده است و 105 هزار قطعه کارت نیز در دست اقدام برای چاپ هستند که به‌محض آماده شدن در روزهای آتی از طریق پست برای ایثارگران ارسال می‌شود.
معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه کارت‌های شناسایی قبلی از درجه اعتبار ساقط شده‌اند خاطرنشان کرد: شناسایی و ارائه خدمات به ایثارگران تنها با کارت‌های جدید امکان‌پذیر است.
پاکدل با اشاره به فراهم شدن زیرساخت و ظرفیت سامانه ایثار از واجدین شرایط درخواست کرد هرچه سریع‌تر با دریافت نام کاربری و رمز عبور به سامانه خدمات الکترونیک ایثار مراجعه و درخواست دریافت کارت ایثارگری خود را ثبت کنند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار