کد خبر: 939985
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۶
دو راه بیشتر نداشتیم یا باید سکانس‌هایی را که نیما فلاح به سحرولد بیگی دست می‌زند را حفظ می‌کردیم و یا سکانس‌ها را حذف می‌کردیم ما تصمیم گرفتیم سکانس‌ها را حفظ کنیم به همین خاطر تصمیم گرفتیم تذکری زیر نویس کنیم که در آن قید شود این دو زن وشوهر هستند تا کار تولید شده سانسور نشود!
جوان آنلاین: در شامگاه گذشته برنامه «خوش و بش» در حالی به روی آنتن شبکه دو سیما رفت که نیما فلاح و سحر ولد بیگی نقش یک زوج را دراین نمایش بازی می‌کردند تا اینجا همه چیز عادی بود، اما زمانی که پیام «تذکر: نیما فلاح و سحر ولد بیگی در دنیای واقعی زن و شوهر هستند» زیر نویس این برنامه شد همه چیز به هم ریخت و این موضوع مخاطبان را به شدت ناراحت کرد.

چه باعث شد تیم سازنده این برنامه تصمیم بگیرد که این تذکر را زیرنویس کند؟

برنامه خوش و بش یک برنامه رئالیتی شو و نمایش محور است که با رویکرد ارتقای سطح کیفی روابط اجتماعی تهیه و از شبکه دو سیما پخش می‌شود. این مجموعه در هر قسمت به یک موضوع خاص می‌پردازد و در این میان از حضور یک کارشناس نیز بهره می‌برد. ما از یک سال پیش زمانی که می‌خواستیم پیش تولید این کار را کلید بزنیم این زوج هنری را برای بازی در خوش و بش انتخاب کردیم، چون می‌خواستیم که مخاطب کاملا باور کند که با یک زن و شوهر واقعی رو به رو است و چالش‌های مربوط به زندگی آن‌ها را درک کند، اما اخطار‌های زیادی در این باره گرفتیم که مجبور به درج این زیرنویس شدیم.

چه نوع اخطاری گرفتید؟

یک برنامه ساز ممکن است یا از سمت مخاطب و یا از سمت سازمان نظارتی تذکر بگیرد، با توجه به اینکه نقد و تذکر سازمان نظارتی در بیشتر اوقات یعنی توقف آن برنامه، تیم سازنده برنامه خوش و بش نیز از طرف شورای نظارت صدا و سیما اخطار گرفته بود که چرا این بازیگران هنگام بازی به یکدیگر دست می‌زنند و ما باید فکری به حال برنامه می‌کردیم.
 
و در نهایت تصمیم گرفتید تذکری زیر نویس کنید؟

سکانس‌های زیادی از برنامه خوش و بش با در نظر گرفتن اینکه شورای نظارت صدا و سیما مشکلی با موضوع راحت بودن دو بازیگر مقابل دوربین که درعالم واقعیت زن و شوهر هستند نخواهد داشت برداشت شده بود حالا ما تذکر گرفته بودیم، پس دو راه بیشتر نداشتیم یا باید سکانس‌هایی را که نیما فلاح به سحرولد بیگی دست می‌زند را حفظ می‌کردیم و یا سکانس‌ها را حذف می‌کردیم ما تصمیم گرفتیم سکانس‌ها را حفظ کنیم به همین خاطر تصمیم گرفتیم تذکری زیر نویس کنیم که در آن قید شود این دو زن وشوهر هستند تا کار تولید شده سانسور نشود.
منبع: ایرنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار