کد خبر: 939965
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۶

سرویس حوادث جوان آنلاین: سارق سابقه‌دار تحت تعقیب پلیس وقتی در جریان درگیری مسلحانه خود را در محاصره پلیس دید با شلیک گلوله به زندگی‌اش پایان داد.
به گزارش خبرنگار ما، ساعت ۹:۴۵ صبح روز چهارشنبه ۵ دی‌ماه بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران با تماس تلفنی مأموران کلانتری ۱۲۹‌جامی از مرگ مشکوک مرد جوانی بر اثر شلیک گلوله با خبر و همراه تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس‌آگاهی راهی محل شد. تیم جنایی در بیمارستان سینا با جسد مرد جوانی روبه‌رو شدند که با شلیک گلوله به سرش از پای در آمده بود.


تحقیقات مأموران نشان داد مرد فوت شده که از متهمان سابقه‌دار و تحت تعقیب پایگاه‌۴ پلیس‌آگاهی بوده که لحظاتی قبل در درگیری مسلحانه با مأموران وقتی متوجه می‌شود در محاصره آن‌ها قرار دارد با شلیک گلوله به سرش به زندگی‌اش پایان می‌دهد و همچنین مشخص شد کارآگاهان پلیس‌آگاهی از همان دقایق اول درگیری مسلحانه برای ثبت حادثه اقدام به فیلمبرداری کرده‌اند. یکی از مأموران درباره این حادثه به تیم جنایی گفت: مرد کشته شده از مجرمان سابقه دار بود. مدتی قبل همدستانش به اتهام‌های گوناگون از جمله جعل اسکناس، پلاک خودرو و سرقت دستگیر شدند و در شعبه اول دادیاری دادسرای ناحیه‌۳۴ بازجویی شدند و متهم فراری که عضو باند جعل بود به اتهام سرقت چندین دستگاه خودرو مدل بالا، جعل اسکناس و سکه‌های تقلبی به دستور قاضی پرونده تحت تعقیب کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی قرار گرفت تا اینکه کارآگاهان مخفیگاه او را که خانه مجردی حوالی خیابان جمهوری بعد از چهار‌راه علاالدین در کوچه گرشاسب شناسایی کردند. وی ادامه داد: ساعتی قبل برای دستگیری او وارد عمل شدیم. وقتی به مخفیگاه متهم رسیدیم اطراف خانه‌اش را محاصره کردیم که متهم متوجه مأموران شد و از حیاط خلوت خانه‌اش به داخل حیاط خلوت خانه همسایه فرار کرد و از آنجا هم به پشت بام رفت. او در پشت بام فهمیدم که در محاصره قرار دارد به همین خاطر با کلت کمری که همراه داشت به سوی ما تیراندازی کرد و قصد داشت با درگیری مسلحانه ما محاصره را بشکند و فرار کند. ما به او هشدار دادیم که اسلحه‌اش را زمین بگذارد و تسلیم مأموران شود، اما او به هشدار‌های ما توجهی نکرد و به سوی ما تیراندازی کرد تا اینکه لحظاتی بعد تیمی از مأموران کلانتری جامی به کمک ما آمدند. متهم وقتی محاصره را بر خود تنگ دید و راه‌فراری پیدا نکرد ناگهان اسلحه را روی سرش گرفت و اقدام به شلیک کرد. متهم خونین نقش بر زمین شد و ما او را بلافاصله به بیمارستان رساندیم که در بیمارستان فوت کرد. وی در ادامه گفت: ما از تمامی لحظات درگیری فیلمبرداری کردیم و پس از درگیری هم از مخفیگاه متهم مقداری سکه‌های تقلبی بسته بندی شده و یک کارتن لوازم بسته‌بندی سکه‌های تقلبی، دستگاه جعل پلاک و سکه‌های تقلبی، مواد مخدر شیشه، کارت‌های عابر و کارت‌های شناسایی سرقتی کشف کردیم. همزمان با ادامه تحقیقات درباره این حادثه تیم جنایی فیلم صحنه حادثه را مورد بازبینی و بررسی قرار دادند که مشخص شد متهم فوت شده پس از درگیری مسلحانه با شلیک گلوله اقدام به خودکشی کرده است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار