کد خبر: 939954
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۳
در سالجاری؛
معاون حقوقی و ثبتی اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌غربی از سند دار شدن ۳۵۶ هزار هکتار از مساحت رقبات آذربایجان‌غربی خبرداد.

رضا فروزش دراین خصوص مساحت پلاک‌های سنددار شده برای رقبات امسال را ۴۵ هزار و ۹۱۴ هکتار عنوان کرد و گفت: در مجموع کل مساحت‌ رقبات سنددار شده ۳۵۶ هزار و ۹۷ هکتار بوده است.

وی با اشاره به اینکه در هشت ماهه امسال برای دو هزار و ۱۶۶ رقبه استان، سند تک‌برگی صادر شده است اظهار کرد: بیشترین آمار مربوط به شهرستان تکاب با ۷۱۲، خوی با ۴۵۹ و سلماس با ۴۵۱ رقبه بوده و هم‌اکنون ۱۱ هزار و ۶۴۵ رقبه استان نیز فاقد سند هستند.

فروزش کل رقبات متصرفی استان را ۳۱ هزار و ۴۰۳ فقره عنوان کرده و تصریح کرد: از این تعداد چهار هزار و ۵۱۶ رقبه انتفاعی مسجد و حسینه و ۲۶ هزار و ۸۸۷ رقبه نیز منفعتی یعنی دارای درآمد هستند.

معاون حقوقی و ثبتی اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌غربی گفت: از ۳۱ هزار و ۴۰۳ رقبه متصرفی، ۱۹ هزار و ۷۵۸ رقبه سنددار شده که یک هزار و ۶۸۱ فقره انتفاعی و سایر آنها یعنی ۱۸ هزار و ۷۷ رقبه انتفاعی هستند.

وی مساحت پلاک‌های سند گرفته شده برای رقبات امسال را ۴۵ هزار و ۹۱۴ هکتار عنوان کرد و افزود: در مجموع کل مساحت‌ رقبات سنددار شده ۳۵۶ هزار و ۹۷ هکتار بوده است.

فروزش با اشاره به اسکن اوراق وقفی در سامانه اظهار کرد: تاکنون ۴۰۰ هزار از اوراق وقفی اسکن، بارگزاری، طبقه‌بندی و ویرایش شده و در شرف پایان کل اسکن اوراق وقفی هستیم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه رقم ۵۰۰ میلیون تومان از اعتبارات کشوری برای سنددار کردن رقبات جذب شده است افزود: ۱۸ میلیون تومان نیز از محل اعتبارات استانی جذب شده و ۳۵۰ میلیون تومان نیز در آینده ابلاغ می‌شود

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر