کد خبر: 939950
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۵
طی بارش برف در آذربایجان غربی؛
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی از امدادرسانی به ۲ هزار ۱۹۵ گرفتار در برف و کولاک آذربایجان غربی خبر داد.

رضا مسافر  با اشاره به امدادرسانی های انجام شده در جاده های آذربایجان غربی، اظهار داشت: تاکنون ۴۶۶ خودرو گرفتار در برف و کولاک امدادرسانی شده اند.

وی، افزود: این امدادرسانی ها در چالدران، ارومیه، سلماس، تکاب و چایپاره صورت گرفته است که ۲ هزار و ۱۹۵ حادثه دیده در این محورها به همت هلال احمر امدادرسانی شده اند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی، تاکید کرد: بیشترین امدادرسانی ها درجاده سلماس ـ خوی گردنه قره تپه توسط پایگاه قره تپه انجام شده که ۳۵۰ خودرو گرفتار با با یک هزار و ۶۴۳ حادثه دیده بوده که یک هزار و۶۴۰ نفر خدمات امدادی دریافت کرده اند.

وی، با بیان اینکه طی شبانه روز گذشته ۳۷۳ مورد اقلام غذایی و گرمایشی در بین حادثه دیدگان توزیع شده است گفت: در بین افراد امدادرسانی شده ۲ نفر درمحور سلماس ـ خوی گردنه قره تپه مصدوم وجود داشت که به مراکز درمانی انتقال داده شده است.

مسافر، اظهارداشت: در این امدادرسانی ها ۱۴ تیم امدادی متشکل از ۵۶ نیروی داوطب و ۱۱ نفر پرسنل حضور داشته اند که به تریتب سلماس، تکاب وچالدران بیشترین امدادرسانی ها به خودرو های گرفتار و سلماس، تکاب و ارومیه بیشترین امدادرسانی به افراد حادثه دیده را داشته اند.

وی، تاکید کرد: هم وطنان به هنگام خروج از منزل حتما ایمنی خودروی خود را در نظر داشته و همچنین خوراکی، لوازم گرمایشی به اندازه کافی به همراه بردارند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی، گفت: اگر هم وطنان در کولاک با مشکلی گرفتار شده و نیازمند همیاری هلال احمر شدند می توانند با شماره ۱۱۲ تماس پیدا کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر