کد خبر: 939947
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۵
سردار غیب پرور در پیامی مطرح کرد
رئیس سازمان بسیج مستضعفین به مناسبت فرا رسیدن یوم الله نهم دی‌ماه، سالروز بصیرت و میثاق امت با ولایت پیامی صادر کرد.
 

به گزارش جوان آنلاین به نقل از خبرگزاری بسیج، در متن پیام سردار غیب پرور؛ رئیس سازمان بسیج مستضعفین آمده است:

بسمه تعالی

« إِنَّ الَّذِينَ اتَّقَوْا إِذَا مَسَّهُمْ طَائِفٌ مِنَ الشَّيْطَانِ تَذَكَّرُوا فَإِذَا هُمْ مُبْصِرُونَ » (اعراف 201)

رئیس سازمان بسیج مستضعفین به مناسبت فرا رسیدن یوم الله نهم دی‌ماه، سالروز بصیرت و میثاق امت با ولایت پیامی صادر کرد. در این پیام می خوانیم:

حماسه عظیم نهم دی‌ماه ، برگ زرینی دیگر از دفتر پر افت خار نظام مقدس جمهوری اسلامی است. و اوج این عظمت و فداکاری زمانی متجلی شد که به تعبیر سید و مقتدایمان حضرت امام خامنه‌ای (مدظله ‌العالی)، به برکت یاد حضرت سیدالشهدا (ع) و با همت، بصیرت ، آگاهی و هوشیاری ملت بزرگ ایران اسلامی، بساط ف تنه‌گران جمع شد.

فتنه ۸۸ پیکار استکبار جهانی با انقلاب اسلامی بود که با همراهی برخی از کشورهای غربی، رسانه‌های خارجی، سفارتخانه‌ های نحس آنان و جریان مدعی تقلب با دندان‌های به هم فشرده از حقد و کینه ، روند بی اعتمادسازی مردم و مبارزه با مردم سالاری دینی را در بستر جنگ نرم تعقیب می‌کردند.

لیکن دست الهی مانند همیشه به یاری ملتبصیر ایران اسلامی آمد و با انفاس قدسی کاروان سالار انقلاب ، به همراه عمل به هنگام و به اندازه مردم فداکار ایران اسلامی ، سبب دفع فتنه‌ای بزرگ از انقلاب اسلامی ایران شد.

این درسی است برای همه‌ی مستکبرین جهانکه انقلاب اسلامی بخشی از هویت و شناسنامه ملت ایران است و صد البته که مشکلات و موانع اقتصادی خللی در اراده پولادین این ملت قدرشناس و مقاوم ایجاد نخواهد کرد.

این جانب به نمایندگی از لشگریان بسیجی میهن اسلامی و سراسر جهان اعلام می‌دارم :بسیجیان در کنار مردم ارزش م ند ایران اسلامی از زمزم ولایت مطلقه فقیه سیرابند و آمادگی دارند در خرمشهرهای پیش رو با توکل بر خداوند متعال ، راه انقلاب را در دومین چهل سالگی خود به پیش برده و نقشه‌های دشمنان زبون نظام اسلامی را در هر نقطه‌ای از جهاننقش بر آب نمای ن د.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار