کد خبر: 939920
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۰
جانشین قرارگاه ثارالله:
سردار محمد کوثری گفت : در فتنه ۸۸ بحث انتخابات نبود ، هدف براندازی نظام بود.
محمدرضا عباسی

 سردار محمد کوثری در همایش بزرگداشت حماسه ۹ دی که درسالن اجتماعات مسجد خاتم الانبیاء شهرک واوان اسلامشهر برگزار شد، اظهار داشت: در روز عاشورای ۸۸ همه چیز مشخص شد ،بحث انتخابات و تقلب نبود ،بلکه هدف فتنه گران براندازی نظام بود.
کوثری با اشاره به اتفاقات رخ داده در روز عاشورای ۸۸ افزود:اگر بحث فتنه گران فقط انتخابات بود،چرااعتقادات دینی عزاداری های امام حسین علیه السلام و نماز جمعه به تمسخر گرفته و مورد اهانت عده ای از افراد معلوم الحال واقع شد.؟

 وی با بیان اینکه مردم در۹ دی سال ۸۸ حماسه ای آفریدند که، درتاریخ انقلاب اسلامی ماندگار شد، بیان کرد: انقلاب اسلامی دراصل  دریک فضای خاص وخارج ازفضای سیاسی حاکم برجهان که دربین دو ابرقدرت شرق وغرب تقسیم شده بود،توسط حضرت امام خمینی (ره) با یک تفکر الهی به وجود آمد وحضرت امام تمام محاسبات سیاسی را بر هم زد.

کوثری افزود :امام خمینی که پایه‌های انقلاب را به پا کرد،چیزی برای خودش نمی خواست، کلامش برگرفته از آیات قرآنی بود ،با تفکر اسلام ناب محمدی انقلاب نمود ومردم هم دعوت ایشان را پذیرفتند و به دعوت او لبیک گفتند.

 وی با اشاره به بخشی از اقدامات دشمنان انقلاب ،افزود:استکبار جهانی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ،با استفاده از تمام حربه‌ها و توطئه های خود ،اعم از حملات نظامی و تحریم های اقتصادی و در نهایت با جنگ نرم و با استفاده از عناصر داخلی خود فروخته ،سعی در ضربه زدن به نظام و انقلاب داشتند .

جانشین قرارگاه ثارالله ،تأکید کرد: آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها و عناصر داخلی در قبل از انتخابات سال ۸۸ سناریویی را برنامه ریزی و طراحی کرده بودند که ،اینطور القا نمایند که درصورت عدم موفقیت و پیروزی عوامل خودفروخته آنها، بحث تقلب درانتخابات صورت گرفته است.

 وی با بیان اینکه استکبار نظام  اسلامی را هدف قرار داده بود، گفت :در فتنه ۸۸ کسانی که به هیچ چیزی اعتقاد نداشتند، وارد میدان شده و سوار بر وضعیت شدند که، این نشان ازعمق فاجعه بودعوامل استکبار برای رسیدن به اهداف خود ازعوامل داخلی استفاده کرده و کار را به جایی رساندند که ،ظهر عاشورا به آرمان‌ها و اسلام و نظام هتک حرمت کردند.

سردارکوثری با بیان اینکه حضورخودجوش مردم حماسه ۹ دی را خلق کرد،خاطرنشان کرد: استکبار جهانی از وحدت میان مردم می هراسد و سعی می کند ،بین اتحاد مردم رخنه ایجاد نماید ،مسئولین ما باید به سوی خدا بیایند ،نه کدخدا ،بنا برفرمایشات مقام معظم رهبری همانطوری که آتش فتنه به ظاهر خاموش شده ،اگر در صحنه حضور نداشته باشیم، ممکن است این آتش فتنه مجددا روشن شود، هر چند که دشمن هیچ غلطی نمیتواند بکند .

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر