کد خبر: 939840
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۰
سخنگوی شورای نگهبان گفت: در شورای نگهبان واژه‌ای به اسم رد صلاحیت وجود ندارد و اگر فردی ادعایی می‌کند، به قانون مراجعه کند.
جوان آنلاین: عباسعلی کدخدایی در حاشیه مراسم ترحیم آیت‌الله هاشمی شاهرودی در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسشی درباره سالروز ۹ دی اظهار کرد: نهم دی روز بصیرت نامگذاری شده و روزی است که مردم با حضور در صحنه از جمهوریت نظام دفاع کردند.

وی افزود: فتنه‌ای را که ایجاد شده بود مردم با حضورشان هم پاسداری از رای خود و هم پاسداری از جمهوریت کرده و پاسخ محکمی به دشمنان خارجی دادند که هرجایی که تهدیدی برای نظام وجود داشته باشد، مردم پای دفاع از منافع ملی و پای دفاع از جمهوریت و اسلامیت نظام ایستاده‌اند.

سخنگوی شورای نگهبان در پاسخ به این پرسش که وظیفه مسئولان در قبال مردم چیست تصریح کرد: پاسداری صحیح از حقوق مردم که حق الناس است و اهتمام جدی به حل مشکلات مخصوصا اقتصادی داشته باشند.

کدخدایی همچنین در پاسخ به پرسش دیگری درباره مواضع اخیر فائزه هاشمی در مورد صلاحیت هاشمی در انتخابات سال ۹۲ اظهار کرد: در شورای نگهبان واژه‌ای به اسم رد صلاحیت وجود ندارد و اگر فردی ادعایی می‌کند به قانون مراجعه کند.

منبع: ایسنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
United States
|
۰۳:۳۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۳
0
0
بابا نمی‌خواد جوابشون رو بدید.. یه چیزی گفتن حالا مهم نیست خیلی
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار