کد خبر: 939772
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۶
رئیس هیات دو و میدانی استان سمنان گفت: رقابت های قهرمانی دو صحرانوردی مردان کشور با اعلام نفرات برتر عصر جمعه در شهرستان گرمسار پایان یافت.

علی نصیری گرجی افزود: 320 دونده از 26 استان کشور در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در رقابت های قهرمانی صحرانوردی کشور حضور داشتند.
وی بیان کرد: آذربایجان شرقی مقام اول رده سنی بزرگسالان در بخش تیمی این رقابت ها را کسب کرد و تیم های خراسان شمالی و البرز به ترتیب به جایگاه دوم و سوم دست یافتند.
نصیری گرجی تصریح کرد: تیم های سمنان، خراسان جنوبی و همدان به ترتیب مقام های اول تا سوم تیمی رده سنی جوانان را کسب کردند.
وی ادامه داد: آذربایجان شرقی و همدان به ترتیب مقام اول و دوم بخش تیمی رده سنی نوجوانان را از آن خود کردند و مازندران در این بخش سوم شد.
رئیس هیات دو و میدانی استان سمنان ابراز داشت: امیررضا ثمودی از آذربایجان شرقی مدال طلای رقابت های قهرمانی صحرانوردی کشور را در بخش انفرادی رده سنی نوجوانان به گردن آویخت و امیر محمد سعیدی و زانیار رحمانی به ترتیب از همدان و کردستان مقام دوم و سوم را کسب کردند.
به گفته وی، محمدرضا آقایی از البرز و امیرحسین صفری از خراسان رضوی در بخش انفرادی رده سنی جوانان به ترتیب مقام اول و دوم را کسب کردند و عبدالرحیم دُرزاده از سیستان و بلوچستان مدال برنز را از آن خود کرد.
رئیس هیات دو و میدانی استان سمنان خاطرنشان کرد: علی اکبر برزی از خراسان شمالی در بخش انفرادی رده سنی بزرگسالان مدال طلا را به گردن آویخت و جواد علیزاده و صابر چرخی دوندگان استان آذربایجان شرقی مقام های دوم و سوم را کسب کردند.
رقابت های قهرمانی دو صحرانوردی مردان کشور به مدت یک روز، جمعه هفتم دی 97 در شهرستان گرمسار برگزار شد.
تیم استان سمنان با 12 دونده در این رقابت ها شرکت کرد.
دو صحرانوردی یکی از انواع دو استقامت زیر مجموعه ورزش دو و میدانی است که در فضای آزاد و بر روی عوارض طبیعی زمین برگزار می‌شود

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر