کد خبر: 939695
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۷
رئیس اداره تبلیغات اسلامی اسلامشهر:
حجت الاسلام محسن بلند نظر گفت: همزمان با چهل سالگی انقلاب اسلامی ، 40 برنامه ویژه در شهرستان اسلامشهر توسط سازمان تبلیغات اسلامی برگزار می شود.
بهاره عشقی صابر

حجت‌الاسلام محسن بلندنظر رئیس اداره تبلیغات اسلامی اسلامشهر در گفتگویی با خبرنگاران با اشاره به فرارسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت : دشمنان از روش‌ها و طرق مختلف و با بکارگیری ابزار گوناگون ورود کرده و تهدید کردند که انقلاب اسلامی ایران چهلمین سالگرد خود را نخواهد دید، به همین دلیل بزرگداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی از اهمیت خاص و ویژه ای برخوردار است.
بلند نظر گفت: با توجه به فشارهایی که آمریکا و صهیونیسم و با اعمال تحریم‌های اقتصادی، معیشتی و فشارهای روانی بر مردم وارد می‌سازند و می‌خواهند تا فشارها را از درون نظام بر مردم وارد کنندو مردم را نسبت به نظام جمهوری اسلامی دلسرد نمایند، برخی مسئولان هم با نگاه‌هایی که از آن سوی مرزها به آنان تحمیل شده خلأهای را ایجاد و بر آن هستند تا مردم را به این باور برسانند که حکومت دینی دیگر کارکرد خود را از دست داده و نمی تواند پاسخگوی نیازهای اقتصادی، فرهنگی و سیاسی مردم باشد.
وی با تاکید بر بیانات مقام معظم رهبری در خصوص برگزاری با شکوهتر چهلمین سالگرد انقلاب عنوان کرد: چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی ایران باید هر چه باشکوهتر برگزار گردد و مسئولین باید ماحصل و دستاوردهای نظام را بازگو نموده و به مردم نشان دهند که نظام و انقلاب اسلامی چه خدمات و دستاوردهایی برای مردم داشته است.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی اسلامشهر بیان کرد : در همین راستا سازمان تبلیغات ۴۰ برنامه فرهنگی تحت عنوان محفل انس با قرآن با رویکرد گفتمان انقلاب و تجلیل از نخبگان برتر فرهنگی و دینی در  اسلام شهر برگزار می نماید .
بلندنظر دیدار با خانواده های شهدای قرآنی در آستانه فرارسیدن دهه فجر و تجلیل از این ایثارگران را از دیگر برنامه‌های ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی برشمرد .
وی ادامه داد: با هماهنگی به عمل آمده با آموزش و پرورش محافل قرآنی علاوه بر مساجد در سطح مدارس برگزار و نشست های بصیرتی و روشنگری جهت آشنایی بیشتر دانش آموزان با دستاوردهای انقلاب اسلامی تشکیل خواهد شد.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اسلامشهر  تصریح کرد: برگزاری ۲۰ ویژه برنامه فرهنگی با رویکرد گفتمان انقلاب اسلامی، اعزام روحانیون و مبلغین دینی مذهبی به مراکز و موسسات مختلف فرهنگی مذهبی ،اعزام کاروان های هیئت های مذهبی شهرستان به حرم امام خمینی (ره) و تجدید پیمان و میثاق با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی از دیگر برنامه های بزرگداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر در نظر گرفته شده است.
بلند نظر با اشاره به اینکه در شهرستان اسلامشهر تعداد زیادی از قاریان و حافظان ممتاز و بین المللی قرآن کریم حضور دارند خاطر نشان کرد: تلاش کرده‌ایم در برنامه‌های قرآنی و محافل قرآنی از قاریان و حافظان ممتاز و بین‌المللی اسلامشهر  استفاده شود و در کنار آنان مهمانان و سخنرانان مطرح کشوری به اجرای برنامه و ایراد سخن خواهند پرداخت.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر