کد خبر: 939530
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۴
رئیس پشتیبانی ساخت داخل پالايشگاه نفت اصفهان:
رئیس پشتیبانی ساخت داخل اين شرکت با بيان اينکه تيراژ اقلام ساخته شده نسبت به مدت مشابه در سال گذشته بيش از ۴۰درصد رشد داشته است،

          
به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان،صرفه جویی بیش از ۱۲۷ ميليارد ريالي پالايشگاه اصفهان در تامين قطعات مورد نياز صرفه جويي بيش از 127 ميليارد ريالي پالايشگاه اصفهان در تامين قطعات مورد نياز
سعید احترامیان  گفت :تا پایان هشت ماه سال جاری و با همکاری متخصصان داخلي، در شرکت پالايش نفت اصفهان تعداد ۲۴۸ قطعه با تيراژ ۰۰۷ر۸۸ عدد و با صرفه جويي حدود ۱۲۷ ميليارد ريال توليد شد.
  رئیس پشتیبانی ساخت داخل  اين شرکت با بيان اينکه تيراژ  اقلام ساخته شده  نسبت به مدت مشابه در سال گذشته بيش از ۴۰درصد رشد داشته است،  اظهار داشت: در  اين مدت  موفق به ساخت تعداد زيادي از انواع قطعات يدکي دستگاههاي پالايشي  شده ايم  كه اين نشان از تخصصِ و همت صنعتگران ايراني توانمند و پر تلاش دارد.
 وی تصریح کرد: در اين هشت ماه  ساخت قطعات يدکي با استفاده از توانمنديهاي  سازندگان داخل کشور  بالغ بر ۱۸ ميليارد ريال،  هزينه  داشته  و اين در حالي است  كه اگر مي خواستيم نياز خود را از خارج كشور تامين نمائيم  مي بايست  بيش از ۱۴۵ ميليارد ريال در نظر مي گرفتيم.
  احترامیان افزود: این واحد از سال  ۱۳۸۰  شروع به کار نموده که در زمینه تامين قطعات دستگاههاي پالايشي و به ويژه ماشين آلات دوّ ار از قبيل توربين، پمپ، کمپرسور، چرخ دنده و...... تا كنون فعاليت نموده است.
وی اعلام نمود: تمرکز و اولویت واحد پشتيباني ساخت داخل شرکت، با تکيه برتوانمندي صنعتگران و متخصصان اصفهان  بوده و حدود ۷۰% قطعات از اين طريق توليد و درفرآيند عملياتي قرار گرفته است.
 احترامیان  با بيان اينکه در حال حاضر با بيش از  ۴۵۰ شرکت سازنده داخلي ارتباط داريم،  گفت : تا کنون با اين روش ساخت قطعات بسيار مهم و ارزشمندي انجام گرفته به طوري كه  با نمونه هاي خارجي قابل رقابت است.  به بياني ديگر با وجود تحريم هاي ظالمانه و جهت دارصورت گرفته عليه كشور عزيزمان ايران، شرايط مطلوبي فراهم آمده تا ما بيش از گذشته بر توانمنديهاي متخصصان و سازندگان داخلي تكيه كنيم و بسيج تمامي امكانات و تخصص و تجارب در كيفيت و ارتقا فعاليت ها سبب گرديد تا ساخت قطعات خاص مذكور براي اولين بار براي  پالايشگاه اصفهان انجام گرددو اكنون با قاطعيت مي توان گفت تحريم دشمن تبديل به فرصت در جهت خودكفائي و قطع وابستگي در كليه امور و پيشرفت شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر