کد خبر: 939067
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۹
معاون هماهنگ‌کننده ارتش گفت: برای چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی و دهه فجر برنامه‌های ویژه‌ای داریم و از ناوشکن، زیردریایی و تجهیزات نظامی نوین خود رونمایی می‌کنیم.

جوان آنلاین: امیر دریادار حبیب‌الله سیاری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران توان دفاعی بسیار بالایی دارد و مردم ایران مطمئن‌ باشند که نیروهای مسلح و ارتش جمهوری اسلامی ایران با پشتیبانی مردم همانند دوران دفاع مقدس در مقابل تهدیدها خواهند ایستاد.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش افزود: تمام مردم و رسانه‌ها نیز اعلام کنند که نیروهای مسلح و ارتش‌ جمهوری اسلامی ایران با توان دفاعی بسیار بالای خود اجازه تهدید و تعرض را به هیچ دشمنی نمی‌دهد و دشمن هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

وی با بیان اینکه به برکت جمهوری اسلامی ایران در بالا بردن توان دفاعی کشور عملکرد بسیار موفقی داشته‌ایم ابراز کرد: سلاح‌ها، تجهیزات و مهمات جدید نیروهای مسلح ایران روزبه‌روز به معرض نمایش گذاشته می‌شود.

امیر سیاری تصریح کرد: حدود چند ماه پیش ‌ایران از خط تولید هواپیما و جنگنده بومی خود رونمایی کرد و دشمنان اصلاً باور نمی‌کردند که پس از پیروزی انقلاب اسلامی و با وجود چهل سال تحریم و فشار بتوانیم به این توانایی فوق‌العاده برسیم.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش با بیان اینکه هفتم آذر از ناوشکن سهند رونمایی و به نیروی دریایی الحاق شد، تشریح کرد: برای چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی و دهه فجر برنامه‌های ویژه‌ای داریم و از ناوشکن، زیردریایی و تجهیزات نظامی نوین خود رونمایی می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: انسان‌هایی در زیر سایه انقلاب اسلامی پرورش پیدا کردند که بسیار محکم  و استوار، تفکر، همت و تلاش خود را برای پیشرفت کشور به کار بسته‌اند و این بزرگ‌ترین سرمایه کشور ما است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار