کد خبر: 938773
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۱
سازمان هواشناسی کشور برای امروز در ۱۵ استان کشورمان، بارش "برف و باران" پیش‌بینی کرد.

جوان آنلاین: امروز پنجشنبه برابر با ۲۹ آذر در برخی از استان‌ها از جمله در آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان، کردستان و کرمانشاه، چهارمحال و بختیاری، شمال خوزستان، لرستان، همدان، گیلان از بعد از ظهر بارش باران، وزش باد و در ارتفاعات و مناطق سردسیر، "بارش برف" قابل پیش‌بین است.

همچنین از اواخر امروز برای استان‌های تهران قزوین، البرز، مرکزی، قم، بارش باران گاهی رعدوبرق و در استان ایلام، وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

شایان ذکر است از صبح امروز در برخی از نواحی غربی کشور، بارش‌ها آغاز شده است و انتظار می‌رود این سامانه بارشی جدید در مقایسه با سامانه قبل، کمی سردتر باشد و بارش‌ها در برخی از این استان‌ها از ابتدا به‌صورت بارش برف است؛ این سامانه اواخر وقت امروز و صبح جمعه در مناطق مرکزی‌تر، استان‌های تهران، البرز و قزوین فعال خواهد بود و بنابر پیش‌بینی‌ها، "شب یلدا" برخی از مناطق شمال شرق کشور و ییلاقات شمال کشور برفی خواهد بود.

همچنین از اواخر امروز تا اوایل صبح شنبه در مسیر‌های کوهستانی استان‌های واقع در شمال غرب، غرب، جنوب غرب، دامنه‌های زاگرس، ارتفاعات و دامنه‌های شمالی و جنوبی رشته‌کوه البرز، ارتفاعات شمال شرق کشور بارش برف و مه رخ خواهد داد؛ بر این اساس اختلال در ترافیک جاده‌ای به‌سبب لغزندگی و کاهش دید پیش‌بینی می‌شود.

برای فردا جمعه ۳۰ آذر ماه نیز بارش باران، وزش باد، در ارتفاعات و مناطق سردسیر بارش برف در جنوب آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان، گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی قابل پیش‌بینی است.

منبع: تسنیم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار