کد خبر: 938743
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۷ - ۰۱:۰۷
در جشنواره دانش‌آموزي فيلم دفاع مقدس
فاطمه معتمد آریا، گوهر خیراندیش و افسانه بایگان با حضور در جشنواره دانش‌آموزی فیلم دفاع مقدس در سفر به یکی از استان‌های کشور، کتاب «پایی که جا ماند» را توصیه کردند.
فاطمه معتمد آریا، گوهر خیراندیش و افسانه بایگان با حضور در جشنواره دانش‌آموزی فیلم دفاع مقدس در سفر به یکی از استان‌های کشور، کتاب «پایی که جا ماند» را توصیه کردند.
بر اساس این گزارش، به همت جمعی از هنرمندان سینما، جانبازان و فارغ‌التحصیلان و نیز دانشجویان دانشگاه هنر، چهاردهمین دوره جشنواره مردمی و دانش‌آموزی فیلم دفاع مقدس با حضور بیش از ۱۶هزار دانش‌آموز و معلم، به مدت دو هفته در استان کمتر برخوردار کهگیلویه و بویراحمد (شهر‌های یاسوج، سی‌سخت، چی‌تاب، لوداب و پاتاوه و روستا‌ها و بخش‌های تابعه) برگزار شد. در این دوره هنرمندانی همچون گوهر خیراندیش، افسانه بایگان، فاطمه معتمدآریا (بازیگر) و سیدناصر حسینی‌پور، نویسنده کتاب «پایی که جا ماند» شرکت داشتند. از ابتکارات این دوره از جشنواره که با حمایت خیرین انجام شد، می‌توان به دادن هدایایی از قبیل: نوشت‌افزار تحصیلی، سی‌دی برنامه عمو پورنگ، اسباب‌بازی و سجاده‌هایی با طرح‌ها و رنگ‌های مناسب کودکان و نوجوانان به تمامی دانش‌آموزان روستایی حاضر در جشن و نیز اهدای کتاب «پایی که جا ماند» به تمام معلمان همراه دانش‌آموزان اشاره کرد که توسط هنرمندان فاطمه معتمدآریا، گوهر خیراندیش و افسانه بایگان و در حضور نویسنده اثر، ویژگی‌های این کتاب به حاضران معرفی می‌شد. برگزاری این جشنواره با کمترین هزینه ممکن، یادگار دبیر و بنیانگذار آن، شهید سعید سیاح طاهری است که با رویکردی کاملاً متفاوت از روش‌ها و عادت‌های کهنه، روزی کاملاً پرنشاط و خاطره‌انگیز برای کودکان مناطق محروم شرکت‌کننده رقم می‌زند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار