کد خبر: 938737
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۷
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: خیز ما برای قهرمانی در آسیاست و امیدوارم پس از سالها این اتفاق رخ دهد که خوشبختانه وزیر ورزش نیز حمایت لازم را از فوتبال داشته است.
 
وزیر از فوتبال حمایت می‌کند/ برگزاری مراسم بدرقه تیم ملی در کیش

جوان آنلاین: مهدی تاج در حاشیه نشست روسای فدراسیون ها این نشست را بسیار خوب توصیف کرد و اظهار داشت : در این نشست سلطانی فر هم برای تیم ملی فوتبال ایران آرزوی موفقیت کردند . تیم ملی فوتبال ایران اکنون اردوی خوبی را در قطر آغاز کرده است و بعد از این اردو هم در کیش آخرین مرحله اردوی آمادگی قبل از جام ملت های آسیا  برپا می شود و مراسم بدرقه هم در کیش برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به این مهم که تیم ملی ۴۲ سال است قهرمان جام ملت های آسیا نشده، اظهار داشت :ظرفیت تیم ها  با دوران گذشته تفاوت پیدا کرده و امیدواریم تیم ملی فوتبال ایران نتایج لازم و آبرومند را کسب کند و خیز مجموعه هم برای قهرمانی است. خوشبختانه در جلسه فدراسیون ها هم سلطانی فر با آرزوی موفقیت تاکید کرد حمایت لازم را انجام می دهیم .

رئیس فدراسیون فوتبال امکانات سخت افزاری را مورد توجه قرار داد و با بیان اینکه  زمین چمن مصنوعی که دارای کیفیت بسیار عالی است و قابلیت برگزاری مسابقات بین المللی را دارد ، در آکادمی فوتبال افتتاح شده، اظهار داشت :  زمین های شماره یک و دو ، ساختمان پک و ایفمارک همراه با امکانات جانبی دیگر از جمله استخر و سونا همچنین هتل های خوبی که در اختیار داریم ، باعث شده  با ظرفیت  نظام  جمهوری اسلامی صاحب مجموعه بی نظیری در آسیا هستیم .

مهدی تاج در پایان گفت : زمین مجموعه ساختمان اداری فدراسیون فوتبال هم با حمایت و مساعدت وزیر در اختیار فدراسیون قرار گرفته اما عملیات احداث را متوقف کردیم تا به دلیل تداخل با طرح جامع ورزشگاه آزادی نقشه را اصلاح کنیم و ساختمان در خور نام فدراسیون را احداث کنیم.

منبع: ایسنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار