کد خبر: 938670
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۳
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان:
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان از سعید عرفان منش پیشکسوت رسانه و مطبوعات استان دربیمارستان عیادت کرد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی انصاری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با سعید عرفان منش پیشکسوت رسانه و مطبوعات استان دیدار و گفتگو کرد.
حجت الاسلام انصاری در این دیدار با بیان اینکه اهالی مطبوعات و رسانه استان از آقای عرفان منش همواره به نیکی یاد کرده و به ایشان علاقه مند هستند برای این پیشکسوت رسانه و مطبوعات آرزوی سلامتی و طول عمر کرد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به سختی، اهمیت و ویژگی‌های کار در حوزه رسانه و مطبوعات گفت: اهالی رسانه همواره با عشق و علاقه در این حوزه فعالیت دارند و رنج کار در عرصه رسانه را به دلیل شیرینی و زیبایی‌های این حوزه با صبر و حوصله پذیرفته و اهالی رسانه استان به خوبی از عهده فعالیت در این عرصه برآمده‌اند.
سرپرست روزنامه‌های قدس و جوان استان اصفهان گفت : رسانه‌ها پل ارتباطی بین مردم و مدیران هستند ورسانه‌ها بهترین فرصت رابرای ارتباط مسئولان با مردم مهیا نموده اند، اما فرصت سوزی‌های متعددی که این روزها در سطح استان ، گریبان رسانه‌ها را نیز گرفته تا اقتصاد، خواب و خوراک را از نشریات محلی و رسانه‌های دیگر گرفته. این روزها  اگر نقد به میل مسئولان باشد خبرنگار و رسانه تشویق شده و موردحمایت قرار می‌گیرد و اگر هم بنا به میل آن‌ها نباشد به‌جای اصلاح خود با هرگونه عبارتی که بخواهند با آن‌ها رفتار می‌کنند و خود مسئولان نیز بارها عنوان می‌کنند که این جمله در حد شعار باقی مانده. حال‌آنکه واقعیت زیرپوست این دیار است
عرفان منش اذعان نمود :مسئولین کمتراین نکته را باور دارند که که فرصت را به خبرنگاران بدهند که در یک روز حداقل فرصت بیان را به خبرنگار که از اول صبح از خانه خارج می‌شود، نیمه‌های روز از او یک فرد خسته می‌سازد و کسی نمی‌داند چقدر سخت است وقتی مدیر، کارشناس، رییس، دکتر و مهندس و دیگر افراد کار، جلسه، مصاحبه و بازدیدهایشان تمام می‌شود، تازه کار خبرنگار شروع می‌شود.
وی بابیان اینکه همواره خبرنگاران در کنار مسئولان بوده و با نقدهای سازنده تابه‌حال مشکلات بسیاری را از مردم حل کرده اند، در ادامه می‌گوید: می‌توان مثال بزنیم که در مسائل  آب زاینده رود مسائل زیست‌محیطی و موضوعات اجتماعی با رعایت عدالت و انصاف ورود کردند و توانستند به مسئولان کمک کنند تا حقوق مردم احصا شود.
سرپرست روزنامه‌های قدس و جوان استان اصفهان خاطر نشان کرد :اضطراب و استرس سراسر وجودخبرنگار را فرامی‌گیرد که آیا این خبر، مصاحبه و گزارش به شیوه ای مطلوب انعکاس داده می‌شود یا نه؟ خبرنگاران باتمام مرارت ها و دلخستگی ها بازهم حاضر نیستند از مسیری که در آن برای مردم قدم برمی دارند دست برداردند، چرا که در این حرفه عشق حرف اول را می زند و بازهم تمامی خبرنگاران اصفهان به ارزشها و آرمانهایی که به خاطر آن تلاش می کنند وفادار مانده و به تلاش خستگي ناپذير خود ادامه می دهند.
عرفان منش گفت :مسئولین فقط کار خبرنگار را در نوشتن می‌دانند اما دویدن برای کسب خبر،  نگارش، تنظیم  کارطاقت فرسا یی است که خبرنگار با چه زحمتی خبر را تهیه می‌کند و چه مشکلاتی سر راه خود دارند ومتاسفا نه استرس بالای این حرفه بعضا خبرنگاران را از پای در آورده ودچار عارضه های جبران ناپذیر می کند وسازمانی هم نیست که آن ها را مورد حمایت قرار دهد.
این پیشکسوت رسانه و مطبوعات استان  به بیان توضیحاتی پیرامون بیماری و روند درمان و بهبودی خود به  مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان پرداخت.
خاطرنشان می‌شود، دیدار و عیادت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان از سعید عرفان منش پیشکسوت رسانه و مطبوعات استان با حضور اصغر مختاری معاون امور فرهنگی و رسانه‌ای و مرضیه باقرصاد رئیس اداره مطبوعات و تبلیغات اداره کل و منصور گلناری پیشکسوت رسانه و مطبوعات استان روز گذشته در بیمارستان تخصصی حضرت علی اصغر(ع)انجام شد.






نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر