کد خبر: 938665
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۲
مدیرکل امور عشایر استان اردبیل:
مدیرکل امور عشایر استان اردبیل گفت: ثبت اطلاعات خانوار‌های عشایری در سامانه آمار و اطلاعات عشایر ایران آغاز شد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، معرفت آذری در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: اطلاعات خانوارهای عشایری استان براساس هدفگذاری‌های انجام شده در سامانه آمار و اطلاعات عشایر ایران ثبت می‌شود که ثبت این اطلاعات در استان آغاز شده است.

وی بیان کرد: عشایر استان اردبیل باید از 25 آذرماه  تا 10 دی‌ماه امسال با در دست داشتن دفترچه عشایری، کارت ملی و شناسنامه تمامی اعضای خانواده برای ثبت اطلاعات خود در سامانه آمار و اطلاعات عشایر ایران به اداره کل امور عشایر استان یا ادارات شهرستانی مراجعه کنند چرا که بعد از این تاریخ امکان درج اطلاعات در سامانه وجود ندارد.

مدیرکل امور عشایر استان اردبیل از اتمام مرمت و تیغ‌زنی راه‌های قشلاقی عشایر استان خبر داد و گفت:  300 کیلومتر از راه‌های قشلاقی عشایر در این استان تیغ‌زنی و مرمت شده است که با مرمت راه‌های عشایری شهرستان پارس‌آباد به طول 100 کیلومتر، تیغ زنی و مرمت تمامی راه‌های قشلاقی عشایر استان اردبیل به طول 300 کیلومتر خاتمه یافت.

آذری خدمت و حمایت از قشر زحمتکش و تولیدکننده عشایر را وظیفه همه دستگاه‌ها برشمرد و تصریح کرد: ارائه خدمات بهتر و مطلوب به جامعه عشایر استان از مهم‌ترین اولویت‌‌های اداره کل امور عشایر است و تلاش می‌شود با کمک سایر دستگاه‌های اجرایی سطح ارائه خدمات به این قشر زحمتکش ارتقا یابد.

وی از آغاز توزیع 500 تن جو در شرکت‌های تعاونی عشایری استان اردبیل خبر داد و افزود: جو علوفه‌ای در شرکت‌های تعاونی عشایری به قیمت 14 هزار و 450 ریال به دامداران عشایری برای حمایت از تولیدات دامپروری آغاز شده است.

مدیرکل امور عشایر استان اردبیل تصریح کرد: توزیع نهاده‌های دامی منجر به تثبیت قیمت‌ها و تامین بخشی از نیاز علوفه ای دامداران عشایر استان می‌شود و سالانه در راستای تامین نیازهای عشایر در این حوزه بخشی از نیازمندی‌های آنها ارائه می‌شود.

آذری گفت: تلاش می شود توزیع نهاده های دامی با حداقل قیمت و با کارمزد پایین مستقیم و از طریق تشکل‌های عشایری به دست دامداران عشایری برسد تا در این زمینه بتوانیم رضایت این قشر را فراهم آوریم.

غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
جمال بهرامی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۴
0
0
تشکر از سرداران رشید امور عشایر رزمندگان جبهه محرومیت زدایی
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر