کد خبر: 938663
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۱
امام جمعه اردبیل:
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: مدارس محل انتقال مدنیت و فرهنگ به دانش آموزان بوده و در آینده از این مدارسی که ساخته خیران است ، افرادی دانشمند تربیت می شوند که اداره امور کشور را بر عهده خواهند گرفت.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، آیت الله سید حسن عاملی در آیین افتتاح مدرسه 6 کلاسه در محله اروج آباد اردبیل اظهار داشت: خیرین با احداث مدرسه و ایجاد زمینه تعلیم و تربیت در مناطق محروم چراغ هدایت را در قلب نسل های آینده روشن می کنند.

وی افزود: نبود مدرسه در محلات محروم شهرها باعث سردرگمی دانش آموزان و یا بازماندگی از تحصیل می شود.

امام جمعه اردبیل ادامه داد: خیرین ما تربیت یافته دست معلمانی هستند که از همین مدارس برخاسته اند و در واقع می توان گفت مدارس ما خیر ساز هستند.

وی افزود: استان اردبیل مهد پرورش خیران و نیکوکارانی است که آثار ماندگاری در عرصه فرهنگ ، علم و ادب بر جای می گذارند.

عاملی بیان کرد: ظرفیت بالای قلبی و عزت آفرینی برای استان و کشور از ویژگی های خیرین مدرسه ساز استان بوده و همواره به فکر رفع کمبودها در نقاط محروم هستند.

وی با تاکید بر لزوم بهره گیری از علم در راستای افزایش تولید و ارتقای بهره وری اقتصادی خواستار سوق دادن دانش آموزان به دانش های اقتصادی شد.

امام جمعه گفت: در عصری که تولیدات با بهره گیری از علم در فضایی کوچک با بهره وری بالا انجام می شود نباید دچار کمبود در هیچ یک از محصولات و مواد غذایی در کشور باشیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر