کد خبر: 938654
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۰
هماهنگ‌کننده سازمان ملل در روند سازش خاورمیانه تأکید کرد که رژیم اسرائیل قوانین بین‌الملل را نقض و کودکان فلسطینی را به قتل می‌رساند.

جوان آنلاین: نیکولای ملادینوف هماهنگ کننده سازمان ملل در روند سازش خاورمیانه در جریان جلسه شورای امنیت درباره اوضاع فلسطین گفت: اسرائیل قوانین بین المللی را نقض و کودکان فلسطینی را به قتل می رساند و شهرک سازی را توسعه می دهد.

وی افزود: اسرائیل هیچ گونه اقدامی برای توقف شهرک سازی انجام نداده است که این امر نقض قوانین بین المللی است.

ملادینوف گفت: اسرائیل 40 خانواده فلسطینی را برای احداث شهرک ها از محله سلوان در بخش شرقی قدس آواره کرده است. اسرائیل همچنین کودکان ونوجوانان فلسطینی را در جنوب نوار غزه به قتل رسانده است.

وی تصریح کرد: دهها سرباز اشغالگر به شهر رام الله در کرانه باختری یورش بره و وارد خبرگزاری فلسطینی شده و شماری از فلسطینی ها را زخمی کردند.

در همین راستا، منصور العتیبی نماینده کویت در سازمان ملل نیز در سخنان خود در جلسه شورای امنیت گفت: اسرائیل جنایات جنگی و جنایت علیه بشریت در حق فلسطینی ها مرتکب می شود.

وی بر لزوم این نکته تاکید کرد که شورای امنیت در برابر جنایات رژیم اسرائیل در اراضی اشغالی ساکت ننشیند. العتیبی از رژیم اسرائیل به عنوان نیروی اشغالگر خواست تا همه فعالیت های شهرک سازی خود در اراضی اشغالی را متوقف کند.

نماینده کویت تاکید کرد: ما اقدامات اسرائیل در نقض قوانین و حقوق در اراضی مقدس اسلامی و مسیحی را نمی پذیریم.

منبع: تسنیم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار