کد خبر: 938652
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۴
کنایه ابطحی به گفتگوی واعظی
رئیس دفتر رئیس دولت اصلاحات در واکنشی شدید به اظهارات محمود واعظی رئیس دفتر روحانی که چندی پیش به تسنیم گفته بود در انتخابات با هیچ گروهی ائتلاف نکردیم گفت که این نمک نشناسی است.

جوان آ‌نلاین: سعید حجاریان، از تئورسین‌های جریان اصلاحات،  اخیراً در گفت‌وگو با تسنیم، با بیان اینکه روحانی نتوانسته به بسیاری از وعده‌های انتخاباتی‌اش خواسته یا ناخواسته  عمل کند، گفته بود: "اصلاح‌طلبان هیچ‌گاه با روحانی عقدی به‌معنای ائتلاف نبسته بودند و حالا که‌ آقای روحانی از خودش عبور کرده، طبیعی است که برخی اصلاح‌طلبان با او زاویه پیدا کنند".

این اظهارات حجاریان اما از جانب  چهره‌های دولتی بی پاسخ نماند. محمود واعظی رئیس دفتر روحانی در گفت‌وگو با تسنیم تصریح کرد: آقای روحانی همان رئیس جمهور سال 92 و 96 است و تغییری در رویکرد او ایجاد نشده است.

واعظی ادامه می‌دهد: "اینکه ما در سال 96 با گروهی نشسته باشیم و با هم چیزی را به عنوان ائتلاف امضا کرده باشیم  خیر، نه در سال 92 این کار را کرده‌ایم و نه در سال 96."

محمدعلی ابطحی، رئیس دفتر  رئیس دولت اصلاحات،‌ در واکنش به اظهارات واعظی در صفحه شخصی خود در نوشت:‌"آقای واعظی گفته ما با هیچ گروهی ائتلاف نکردیم. نه در سال 92 و نه در سال 96. یعنی رای مال خود آقای روحانی بوده و نه به خاطر حمایت اصلاح‌طلب‌ها. به نمک نشناسی کاری ندارم ولی قربان دهنت آقای واعظی. اصلا همه رای مال خود آقای روحانی بوده، همه افتخارات دولت و رئیسش هم مال خودتان."

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار