کد خبر: 938573
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۲
در راستای گسترش اقدامات قرارگاه محرومیت زدایی و حمایتهای اجتماعی بانک انصار صورت گرفت:
به همت بانک انصار دو مدرسه در روستاهای خونیک‌بازشهر درمیان و لخشک‌نهبندان و یک خانه بهداشت در روستای فنود ازشهرمود(سربیشه) احداث و تحویل اداره کل نوسازی و توسعه و تجهیز مدارس و دانشگاه علوم پزشکی استان خراسان جنوبی شد.

به گزارش اداره‌کل روابط‌عمومی‌وتبلیغات، قرارگاه محرومیت‌زدایی و حمایت‌های اجتماعی بانک انصار در راستای اجرایی کردن سیاست های محرومیت‌زدایی و کمک به مناطق محروم و مساعدت به اقشار آسیب پذیر اقدام به ساخت مدارس و خانه های بهداشت در استان های کم‌برخوردار کرده و در استان خراسان جنوبی چهار طرح ساخت مدارس و سه باب خانه های بهداشت را به مورد اجراء گذاشته است.

در مراسم افتتاح دو مدرسه یک کلاسه در روستاهای خونیک باز و لخشک نهبندان رییس دفتر امورفقهی و مدیر قرارگاه محرومیت‌زدایی و حمایت‌های اجتماعی این بانک و مدیران استانی و شهرستانهای فوق حضور داشتند و طی مراسمی این مدارس را افتتاح کردند.

براساس این گزارش، هر یک از این مدارس با زیر بنای 55 متر مربع ساختمان آموزشی و اعتباری بالغ بر 600 میلیون ریال احداث شده اند، درحالی که پیش از این، دانش‌آموزان این دو روستا در مدارس کانکسی مستقر بودند و مشکلات فصلی در فرآیند آموزشی آنان تأثیر بسیار منفی‌ای و همچنین مردم روستای فنود و روستا های اطراف آن با مشکلات بهداشتی روبرو بودند.

این گزارش می‌افزاید که حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی شاهرودی رییس دفتر امورفقهی و آقای عبدالرضایی مدیرقرارگاه محرومیت‌زدایی وحمایت‌های‌اجتماعی به اتفاق آقای پهلوان مدیرشعب بانک انصار استان و مسئولین شهرستانی و استانی همچنین یکی دیگر از پروژه های در حال ساخت بانک، خانه بهداشت با زیر بنای 110 متر مربع و با اعتباری 120 میلیون تومان در روستای فنود از شهرستان سربیشه را افتتاح کردند.

شایان ذکر است استان های خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان به دلیل موقعیت های خاص جغرافیایی و مشکلات معیشتی، آموزشی و بهداشتی، در اجرای سیاست های محرومیت زدایی بانک انصار از جایگاه ویژه ای برخوردارند و طی سالهای گذشته برای بهبود وضعیت مردم این استان ها ده‌ها مدرسه و خانه بهداشت به ویژه در روستاهای آن ها ساخته شده و بسته های حمایتی به مردم روستاهای این استان ارایه شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار