کد خبر: 938501
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۵
فیلم سینمــایی «سوءتفـاهـم» به کارگـردانی احمـدرضا معتمدی که سال گـذشته در جشنـواره فجر به اکران درآمد با ایجاد تغییـراتی، آماده اکران عمـومی مـی‌شود.
فیلم سینمــایی «سوءتفـاهـم» به کارگـردانی احمـدرضا معتمدی که سال گـذشته در جشنـواره فجر به اکران درآمد با ایجاد تغییـراتی، آماده اکران عمـومی مـی‌شود.
به گزارش «جوان» به نقل از روابط عمومی فیلم، «سوءتفاهم» که محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج است با بهره‌گیری از بازیگران شاخص، با دستمایه طنز سراغ مفهوم فراواقعیت در دنیای امروز رفته و پیچیدگی روابط اجتماعی را به تصویر می‌کشد.
این فیلم با نسخه ۱۱۳ دقیقه‌ای خود در جشنواره فیلم فجر شرکت کرده بود ولی برای اکران عمومی در دی ماه نسخه ۹۳ دقیقه‌ای فیلم به نمایش گذاشته می‌شود. به علاوه تغییراتی در پایان بندی فیلم ایجاد شده است.
در این فیلم پژمان جمشیدی بازیگری که بیشتر در نقش بازیگر فیلم‌های کمدی بازی کرده است، در یک نقش جدی در کنار مریلا زارعی به بازی می‌پردازد. جمشیدی برای ایفای این نقش، کاندیدای سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر شد.
هانیه توسلی، کامبیز دیرباز، اکبر عبدی و مهدی فخیم‌زاده از دیگر بازیگران این فیلم سینمایی هستند که هر یک نقشی متفاوت را در جلوی دوربین احمدرضا معتمدی بازی کرده‌اند. هانیه توسلی نیز به خاطر بازی در این فیلم نامزد بازیگر نقش مکمل زن در جشنواره شد.
فیلم سینمایی سوءتفاهم در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر در بخش‌های بهترین طراحی لباس، بهترین صدابرداری و بهترین طراحی صحنه نیز کاندیدا شده بود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار