کد خبر: 938428
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۳
شاخص بورس تهران همچنان با افت‌های قیمتی کامودیتی‌ها و قیمت‌های پالایشی از یک‌سو و از سوی دیگر با افت‌های قیمت دلار در بازار آزاد تحت تاثیر قرار گرفته است و روز‌های نزولی را سپری می‌کند.
بورس تهران با افت ۱۹۵۸.۲۹ واحدی امروز بار دیگر به کانال ۱۵۹ هزار واحد سقوط کرد و در نهایت در رقم ۱۵۹ هزار و ۷۴۹ واحد آرام گرفت.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین، بر اساس ارقام درج شده در پایگاه اطلاع‌رسانی مدیریت فناوری بورس تهران، شاخص کل بورس اوراق و بهادار تهران امروز با ۱۹۵۸.۲۹ واحد کاهش به ۱۵۹ هزار و ۷۴۹ واحد و ارزش روز بازار به ۶۰۶ هزار میلیارد تومان رسید.

شاخص قیمت (وزنی- ارزشی) با ۵۶۹.۲۶ واحد کاهش به ۴۶ هزار و ۴۳۸ رسید. شاخص کل (هم‌وزن) با ۱۵۴.۶۸ واحد کاهش به ۲۷ هزار و ۱۷۹ واحد رسید. شاخص قیمت (هم‌وزن) با ۱۰۸.۹۴ واحد افت به ۱۹ هزار و ۱۴۱ واحد رسید.

شاخص آزاد شناور با ۲۲۵۴.۰۶ واحد کاهش به ۱۷۱ هزار و ۲۰۲ واحد رسید. شاخص بازار اول بورس با ۱۹۳۴.۴۲ واحد افت به ۱۱۷ هزار و ۲۶ واحد و شاخص بازار دوم با ۱۵۲۵.۳۵ واحد افت به رقم ۳۲۱ هزار و ۴۳۵ واحد رسید.
نماد فولاد، فملی، وامید، کگل، فخور، کچاد بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص بورس ایران داشت و نماد تاپیکو بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص بورس گذاشت.
در بازار فرابورس ایران شاخص کل فرابورس ۱۶.۹۳ واحد افت به رقم ۱۸۰۹.۷۰ واحد رسید.

معامله‌گران فرابورس تعداد ۹۹۵ میلیون و ۱۶ هزار واحد برگ سهم در قالب ۲۲۲ و ۹۲۳ هزار برگ به ارزش ۴۷۹ میلیارد تومان داد و ستد کردند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار