کد خبر: 938424
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۶
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز تاکید کرد
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز در جمع مدیران ارشد قضایی استان گفت: نباید در شرایط فعلی تحریم ها، واحدهای صنعتی دستخوش بحران و تعطیلی شوند.

جهانگیر شاهمرادی در ستاد پیگیری سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی دادگستری استان البرز که در اشتهارد برگزار شد، اظهار داشت: مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان باید اجرایی شود و دستگاه‌های اجرایی مربوطه که به نظر می‌رسد نسبت به انجام مصوبات اراده لازم را ندارند؛ باید به گونه‌ای دیگر عمل کنند.

وی با بیان اینکه در شرایط کنونی به تصمیماتی جهادی و فوریتی نیاز است، تصریح کرد: تولید هر کارخانه و کارگاهی برای ما مهم است چرا که در صورت قطع تولید، اشتغال و امنیت روانی جامعه آسیب خواهد دید.

شاهمرادی افزود: برای واحدهایی که تاثیرات اساسی در استان دارند فایل‌های ویژه‌ای گشوده شده و قطعا لیست این واحدها نیز در اختیار فرمانداران قرار می گیرد تا همکاری و همراهی بیشتری با این واحدها صورت پذیرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز با بیان اینکه این واحدها باید رصد شوند تا هر مشکلی که دارند با قید فوریت برطرف شود، اظهار کرد: واحد‌های تولیدی استراتژیک، تاثیراتی اساسی دارند و باید به محض ایجاد مشکل، سریعا رفع مشکل شوند.

شاهمرادی با بیان اینکه از سیستم قضایی انتظار داریم که مدیران واحد‌های صنعتی را در شرایط تحریم دریابند، عنوان کرد: سیاست این است که در این شرایط هیچ واحد صنعتی تعطیل نشود، هر چند که باید تخلفات در جای خود بررسی شود اما تولید یک واحد صنعتی که گرفتار بحران است؛ نباید متوقف شود.

وی در خاتمه گفت: با همکاری دستگاهها قطعا می توان به پایداری وضعیت واحدهای تولیدیِ دچار بحران و بازگشت آنها به حالت عادی امیدوار بود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار