کد خبر: 938262
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۰
نماینده ارامنه در مجلس شورای اسلامی گفت: بحث ورود فریدون به دانشگاه را بررسی می‌کنیم که اگر مشخص شود، ورود وی تخلف بوده، پایان‌نامه ایشان باطل خواهد شد.
جوان آنلاین: کارن خانلری، نماینده ارامنه و عضو کمیته سه نفری تحقیق و تفحص پرونده حسین فریدون در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این موضوع که چطور ممکن است قبل از ارائه و قرائت گزارش بررسی و تحقیق و تفحص روی پرونده آقای حسین فریدون در مجلس، ایشان در روز هفتم آذر ماه در خارج از ساعت اداری به دفاع از پایان نامه خود پرداخته‌باشند گفت:هنوز گزارشی به ما داده نشده است؛ و چیزی هم تمام نشده است.

این گزارش باید به صحن کمیسیون بیاید، خوانده و تصویب شود و سپس به صحن مجلس برود؛ ما بحث ورود ایشان به دانشگاه را بررسی می‌کنیم که اگر مشخص شود ورود ایشان تخلف بوده پایان نامه ایشان باطل خواهد شد. شما این مساله را می‌توانید از رییس کمیسیون که دکتر عارف و سخنگوی کمیسیون که دکتر میرزاده هستند پیگیری کنید.

وی در پاسخ به اینکه آیا خود شخصاً نظری در این باره دارد یا خیر افزود:بنده نظر بسیار دارم، اما مجاز به بیان آن‌ها نیستم و قبل از اینکه کمیسیون به اجماع و جمع بندی نرسیده باشد من مجاز به اظهار نظری در این رابطه نیستم. اما این اجازه را رییس کمیسیون دارند، ولی بنده به شخصه مستقل از کمیته سه نفره‌ای که موضوع آقای فریدون را بررسی می‌کنند، موضع گیری نمی‌کنم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار