کد خبر: 938164
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۰
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره زمان بررسی لایحه CFT گفت: هنوز این لایحه به دست ما نرسیده است اما مردم مطمئن باشند در بررسی آن منافع ملت و نظام را معیار قرار می دهیم.
 

جوان آنلاین: محسن رضایی  دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام امروز (شنبه) در نشست خبری درباره نحوه بررسی لایحه مبارزه با پولشویی در مجمع تشخیص،  گفت: مجمع بررسی لایحه مبارزه با پولشویی را آغاز کرده و امروز هم در جلسه مفصلی بخشی از آن مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: این لایحه ربطی به لوایح خارجی مثل CFT یا پالرمو ندارد بلکه یک لایحه داخلی است که قانونش ۱۰ سال پیش در ایران وجود داشته و اخیرا دولت با ارسال لایحه ای به مجلس درصدد اصلاح آن است .

وی اضافه کرد: اینکه برخی ها می گویند ما در داخل کشور قانون مبارزه با پولشویی نداریم کذب است چرا که از ۱۰ سال پیش چنین قانونی مصوب و به اجرا گذاشته شده است، دولت و دستگاه های دیگر در راستای مبارزه به پولشویی اقداماتی انجام داده اند و در بخش هایی نیز به نتیجه رسیده اند.

رضایی درباره جزئیات جلسه امروز مجمع ، گفت: در جلسه امروز اعضای مجمع مقرر کردند،  مجلس ماده (یک) لایحه در مورد «منشاء جرم » را اصلاح کند.

وی در خصوص زمان بررسی لایحه CFT نیز گفت: هنوز این لایحه به دست ما نرسیده است اما مردم مطمئن باشند در بررسی آن منافع ملت و نظام را معیار قرار می دهیم و نظر همه کارشناسان مرتبط را جویا خواهیم شد.

منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار