کد خبر: 938154
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۷
استاندار اردبیل:
استاندار اردبیل گفت: تابستان سال آینده موزه دفاع مقدس استان با تامین اعتبار مورد نیاز به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، اکبر بهنامجو در بازدید از مراحل اجرایی مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان اردبیل اظهار کرد: این مرکز هم اکنون با پیشرفت فیزیکی 40 درصد در حال اجرا می باشد و برای تکمیل نیاز به 140 میلیارد ریال اعتبار دارد که تامین شده است.

وی بیان کرد: این مرکز فرهنگی شامل 6 هزار و 500 متر مربع فضا بوده که شامل آمفی تئاتر ، گالری و موزه بوده و در آن دست نوشته ها ، وصیت نامه شهدا ، آثار و وسایل شهدا ، آزادگان و جانبازان و تصاویر شهدای استان در معرض بازدید قرار خواهد گرفت.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اردبیل نیز در این بازدید گفت: اجرای این موزه از سال 95 با اعتبار23 میلیارد و 400 میلیون ریال آغاز شده است که در سال 96 نیز 14 میلیارد و 100 میلیون ریال برای اجرای این مجموعه اختصاص یافته است.

علی واحد ادامه داد: امسال 32 میلیارد و 500 میلیون ریال برای اجرای این مجموعه ابلاغ شده که 10 درصد آن تخصیص یافته است.

وی بیان کرد: خاکبرداری از محل اجرای این پروژه از سال 89 شروع و زمینه سازی و رفع معارض منطقه تا پایان سال 93 به طول کشیده است و انشعابات گاز ، برق ، آب و گاز این مجموعه فرهنگی با همکاری دستگاه های مربوطه تامین شده است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اردبیل گفت: این مجموعه شامل تالار ستاره ها ویژه معرفی فرماندهان دفاع مقدس ، گنجینه آثار ، معرفی چهره های شاخص دوران دفاع مقدس استان و مدارک و کتاب های ویژه دفاع مقدس خواهد بود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر