کد خبر: 938144
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۰
رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای شهر تبریز:
رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای شهر تبریز گفت: مردم می‌بینند ما چه افتضاحی را در تبریز درست کرده‌ایم پس نباید سر خود را با کلاس‌های مختلف و همایش‌های پر طمطراق گرم کنیم.

محمد اشرف‌نیا در کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای شهر تبریز شکل اجرای پروژه‌های آسفالت‌ریزی شهرداری تبریز را غیرقابل توجیه و مترادف با حیف و میل بیت‌المال خواند و اظهار داشت: آنچه در این  جلسه گزارش شد و تصاویری که به نمایش در آمد برای شهری مثل تبریز تاسف‌آور است.

وی افزود: اگر کسی در شهرداری تبریز مسئولیت قبول می‌کند باید انتقادات مردم را در خصوص نقاط ضعف خود پذیرا باشد و نسبت به اصلاح روش‌ها و رویه‌های نادرست تلاش کند.

اشرف‌نیا خاطرنشان کرد: مردم می‌بینند ما چه افتضاحی را در تبریز درست کرده‌ایم پس نباید سر خود را با کلاس‌های مختلف و همایش‌های پر طمطراق گرم کنیم.

وی تصریح کرد: همایش‌های علمی و کلاس‌های فنی بالاخره باید از جایی تاثیر خود را در وضعیت شهر نشان دهد اما آنچه تا امروز دیده‌ایم، مدیریت معیوب و تاریخ گذشته بوده است.

بر اساس این گزارش در پایان این نشست کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک، ایجاد واحد « مدیریت روسازی آسفالت» در شهرداری را تصویب کرد.
همچنین مقرر شد کمیته عمرانی کمیسیون با همکاری شهرداری، گزارش جامعی را از وضعیت ابنیه و پل های سطح شهر تبریز و اولویت بندی آنها برای بازسازی و مرمت، تهیه کند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر