کد خبر: 938129
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۰
ملی‌پوش سابق وزنه‌برداری گفت: من انتظار مادی از هیچ‌کدام از ارگان‌ها ندارم و تنها خواسته‌ای که داشتم یک احترام و احوال‌پرسی بود.
 
رسول تقيان

جوان آنلاین: رسول تقیان در رابطه با آخرین وضعیت ورزشی خود، اظهار کرد: در حال حاضر به‌صورت رسمی از وزنه‌برداری خداحافظی نکرده‌ام و حدود 7 تا 8 ماه است که به خاطر کار شخصی به تمرین نداشتم. می‌خواستم  با شرایط کنونی دیگر دست به وزنه نشوم، اما وقتی میزان رکوردهای سبک‌وزن را می‌بینم از ته دل ناراحت می‌شوم. این رکوردها در حد انتظارات نیست و شاید تا چند ماه آینده دوباره به وزنه‌برداری برگردم.

وی بابیان اینکه از فدراسیون، هیات و اداره کل ورزش و جوانان کنار گذاشته‌ شده است، گفت: در ایران همیشه ورزشکار را به علت جایگاه و مدال می‌خواهند و زمانی که از ورزش دور شود و یا نتواند مدالی کسب کنند، دیگر آن ورزشکار را نمی‌شناسند. من انتظار مادی از هیچ‌کدام ارگان‌ها ندارم و تنها خواسته‌ای که داشتم یک احترام و احوال‌پرسی بود. با دیگر قهرمانان این رشته ورزشی هم که صحبت کنید همین حرف‌های من را می‌زنند.

ملی‌پوش اصفهانی سابق وزنه‌برداری بابیان اینکه سهراب مرادی هم اگر مدال گیری‌هایش تمام شود کنار گذاشته خواهد شد، تصریح کرد: قبل از انتخابات هیات وزنه برداری استان اصفهان هرروز از طرف حمیدرضا فدوی با من تماس گرفته می‌شد و می‌گفتند که شما یکی از نفرات مهم این رشته ورزشی در استان هستی و می‌خواهیم از شما استفاده کنیم. زمانی که کارشان با من و دیگران تمام شد، دیگر کاری به ما نداشتند!.

منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار