کد خبر: 938109
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۱
امام جمعه اهر:
امام جمعه اهر گفت: با جلسه گذاشتن برای تولید نمی‌توان کاری کرد، باید همه ما فکرهایمان را کنار هم بگذاریم و گام‌های عملی برای حل مشکل بیکاری و رونق اقتصادی و رشد و توسعه منطقه برداریم.

 حجت‌الاسلام جواد حاجی‌زاده در نشست مشترک معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با کارآفرینان اهری اظهار داشت: متأسفانه بیکاری در منطقه شهرستان اهر بیداد می‌کند و همه روزه مراجعات مردمی جوانان بیکار به‌خصوص جوانان تحصیلکرده به دفتر امام جمعه بوده، ما خجالت‌زده این عزیزان هستیم و متأسفانه بیکاری یکی از مشکلات اساسی منطقه است.

وی افزود: مردم این منطقه با وجود نعمات خدادادی از جمله معادن غنی طلا، مس و سایر معادن و قابلیت‌های کشاورزی و گردشگری،گام‌های اساسی برای حل معضل اشتغال برداشته نشده و این امر شایسته مردم این منطقه نیست.

این مقام مسوول یادآور شد: همچنانکه مردم در راهپیمایی، انتخابات و بالاخره در تمام صحنه‌های انقلاب یار و یاور نظام و انقلاب بوده‌اند، مسوولان نیز در قبال مردم یک وظیفه دارند و آن تلاش برای حل مشکلات، فراهم کردن زمینه‌های اشتغال برای جوانان منطقه است که امیدواریم با تلاش مضاعف و کار جهادی بتوانیم بر این مشکلات فائق شویم.

حاجی‌زاده افزود: متأسفانه نبود فرصت‌های اشتغال در منطقه باعث شده سن ازدواج روز به روز بالا رود و این قشر عظیم دچار افسردگی شوند.

امام جمعه اهر بیان کرد: با جلسه گذاشتن برای تولید نمی‌توان کاری کرد، باید همه ما فکرهایمان را کنار هم بگذاریم و گام‌های عملی برای حل مشکل بیکاری، رونق اقتصادی، رشد و توسعه منطقه برداریم.

وی، خدمت به مردم و حل مشکلات آنها را یک عبادت برشمرد و افزود: همه مسوولان باید در رسیدن به این هدف مقدس تلاش کنند.

حاجی‌زاده ابراز داشت: تسهیلات بانکی به افرادی اختصاص یابد که واقعاً اهل کار کردن و خدمت به تولید و اشتغال منطقه است و واقعاً کسی که استعداد و خلاقیت لازم را در حوزه فعالیت خود داشته باشد، قطعاً موفق خواهد بود.

وی با ذکر فرازی از سخنان مقام معظم رهبری در خدمت بیشتر به مردم یادآور شد: مسوولان باید به فکر مردم باشند نه به فکر منافع شخصی و گروهی خود و فردی که اخلاص ندارد و در فکر حل مشکلات مردم نیست قطعاً به درد مسوولیت‌ها نمی‌خورد.

امام جمعه اهر تأکید کرد: باید کاری کنیم که مردم احساس کنند مسوولان در فکر مردم و حل کردن مشکلات هستند که قطعاً رضایت مردم رضایت خداوند را نیز به دنبال خواهد داشت.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر