کد خبر: 938060
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۸
نخستین نشست شورای راهبردی و مشورتی رشد و توسعه شهر معلم کلایه در روز پنج شنبه مورخ ۲۲ آذر به مدت ۴ ساعت در سالن اجتماعات شهرداری معلم کلایه برگزارشد.
به گزارش جوان آنلاین به نقل از نسیم قزوین، نخستین نشست شورای راهبردی و مشورتی رشد و توسعه شهر معلم کلایه با حضور امام جمعه، شهردار، اعضای شورا‌ی شهر و جمعی از فر هیختگان و بزرگان معلم کلایه، شمس کلایه، اسطلبر و اناده، پنج شنبه ۲۲آذر از ساعت ۱۹ الی ۲۳ در سالن اجتماعات شهرداری معلم کلایه برگزارشد.

در ابتدای این نشست ضرغام قاسمی رئیس شو‌ای شهر معلم کلایه و مهندس فدایی فر شهردار ضمن خیر مقدم به مدعوین و تشریح مسائل و مشکلات شهر معلم کلایه و تشکر از مهمانان و دکتر مراد عنادی برای طرح ایده برگزاری این نشست خواستار همراهی و بهره گیری از ظرفیت‌های انسانی شهر معلم کلایه برای توسعه آن شدند.
 
سپس دکتر عنادی با اشاره به پیگیری‌های بعمل آمده برای فراهم کردن مقدمات لازم برای برگزاری این نشست به تشریح جایگاه فرهگی تاریخی الموت و شهرمعلم کلایه پرداخت و ضمن تشکر از استقبال فرهیختگان حاضر در جلسه بر ضرورت هم افزایی ظرفیت‌های انسانی شهر معلم کلایه که در تهران، قزوین و سایر نقاط کشور هستند برای رشد و توسعه شهر معلم کلایه و کمک به دست اندرکاران اجرایی شهر تاکید کرد.
جلسه هم افزایی برای رشد و توسعه شهر معلم کلایه برگزار شد
در ادامه حجت السلام و المسلمین حسینی امام جمعه الموت شرقی نیز با استقبال از برگز اری این نشست و تشکر از مهمانان جلسه به سوابق تالاش‌های صورت گرفته برای شهر شدن معلم کلایه اشاره کرد و ضمن تاکید بر ظرفیت‌های منطقه الموت و پتانسیل‌های موجود در شهر معلم کلایه تاکید کرد با هم دلی و همراهی بزرگان شهر بتوان بر مشکلات فراروی شهر غلبه کرد و به شورای شهر و شهردار معلم کلایه در اجرایی کردن برنامه هایشان کمک نمود.
 
این نشست سپس با طرح نظرات و دیدگاه‌های مهمانان دعوت شده که همگی از متخصصان و مدیران مقیم تهران و قزوین و اصالتا اهل معلم کلایه، شمس کلایه، اسطلبر و اناده بودند و قلب شان برای رشد و توسعه زادگاه و سرزمین پدری شان می‌تپد ادامه یافت.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر