کد خبر: 937995
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۴
مسئول آموزش اداره کل میراث فرهنگی استان اردبیل:
مسئول آموزش اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل از ارائه دستاوردهای پژوهشی میراث فرهنگی در نمایشگاه استانی خبر داد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، سید صادق حسینی در جلسه هماهنگی حضور در نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی استان اردبیل اظهار کرد: اداره کل میراث فرهنگی استان اردبیل به تبعیت از سال های گذشته در 19 امین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فن آوری و فن بازار حضور خواهد یافت.

وی با اذعان به افتتاح این نمایشگاه در تاریخ 25 آذرماه در محل تربیت بدنی دانشگاه محقق اردبیلی، اضافه کرد: در این نمایشگاه اپلیکیشن های گردشگری و خدمات دولت الکترونیک اداره کل تشریح و معرفی می شود.

مسئول آموزش اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همچنین به معرفی تور مجازی و عینک سه بعدی بیان کرد: نشست هم اندیشی با محوریت زمستان بیدار و کارگاه مرمت آثار و اشیا باستانی در این نمایشگاه برنامه ریزی شده است.

حسینی ادامه داد: همچنین در فرصت چهار روزه نمایشگاه مستند کاوش های باستان شناسی و پایان نامه های مرتبط با آن به نمایش گذاشته خواهد شد.

وی با اشاره به تبلیغ و اطلاع رسانی ضرورت آموزش و صیانت از آثار تاریخی به وسیله اقلام تبلیغاتی، متذکر شد: همچنین سایت پلان ها و طرح های سرمایه گذاری نیز به علاقه مندان اطلاع رسانی می شود.

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر