کد خبر: 937985
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۵
فرماندار بناب مطرح کرد
فرماندار بناب با انتقاد از عدم همکاری برخی بانک‌های عامل در پرداخت تسهیلات تولیدی به‌ویژه از سوی بانک توسعه تعاون گفت: قوانین دست و پاگیر داخلی همزمان با تحریم‌ها کمر تولیدکننده را شکسته است.

 امین رفیعی در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان بناب  با انتقاد از عدم همکاری برخی بانک‌های عامل در پرداخت تسهیلات تولیدی به ویژه از سوی بانک توسعه تعاون اظهار داشت: مسوولان بانک توسعه تعاون استان آذربایجان‌شرقی در صورت عدم انجام تعهدات خود ظرف یک هفته آتی نسبت به جمع‌آوری شعبه خود از شهرستان بناب اقدام کنند.

وی با بیان اینکه قوانین دست و پاگیر داخلی همزمان با تحریم‌ها کمر تولیدکننده را شکسته است؛ افزود: قوانین دست و پاگیر نباید برای تولیدکنندگان ایجاد مشکل کند.

وی تأکید کرد: تولیدکنندگان امروز در خط مقدم جبهه جنگ تلاش می‌کنند و شایسته نیست با این قوانین برای آنها موانع ایجاد کنیم.

نماینده عالی دولت در شهرستان بناب تصریح کرد: در صورت مشاهده هرگونه کوتاهی از سوی مسوولان ادارات و کارشناسان آنها در عدم همکاری با تولیدکنندگان برخورد قانونی با آنها صورت خواهد گرفت.

رفیعی با اشاره به اینکه تمام مصوبات کارگروه به عنوان قانون هستند و قابلیت اجرایی دارند؛ اذعان کرد: تمام دستگاه‌های شهرستان و کارشناسان موظف به همکاری هستند.

وی خاطرنشان کرد: با وجود محدودیت‌ها و تحریم‌های صورت گرفته روند صادرات در شهرستان خوب بوده و طی سال‌جاری تاکنون 106 هزار تن انواع کالا از شهرستان بناب به خارج از کشور صادر شده است.

صادرات 66 میلیون دلاری صادرات غیرنفتی از بناب

فرماندار بناب ارزش کل صادرات صورت گرفته را بالغ بر 66 میلیون دلار اعلام کرد که نسبت به مدت مشابه سال قبل 43 میلیون دلار افزایش صادرات صورت گرفته است.

رفیعی در ادامه تصریح کرد: با توجه به شرایط حاکم آهنگ رشد صادرات در شهرستان تا حدودی متوقف شده و تلاش خواهیم کرد تا روند صادرات از این شهرستان را بهبود بخشیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر