کد خبر: 937975
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۲
فروشنده بوفه سینما که برای تبرئه از سرقت دخل بوفه با طرح سناریو ساختگی به دادسرا جنایی تهران رفته بود در بازجویی دستش رو و به اتهام سرقت ۵۰‌میلیون تومانی بازداشت شد.
فروشنده بوفه سینما که برای تبرئه از سرقت دخل بوفه با طرح سناریو ساختگی به دادسرا جنایی تهران رفته بود در بازجویی دستش رو و به اتهام سرقت ۵۰‌میلیون تومانی بازداشت شد.
به گزارش خبرنگار ما، روز دوشنبه ۱۹ آذر‌ماه پسر جوانی به اداره پلیس رفت و از صاحب کارش که مرد بوفه داری در یکی از سینما‌های تهران است به اتهام گروگانگیری ۶‌ساعته شکایت کرد. وی در توضیح ماجرا گفت: من فروشنده بوفه یکی از سینما‌های تهران هستم. شب قبل صاحب بوفه که مرد جوانی به نام اردشیر است مرا داخل بوفه زندانی کرد و مدعی بود که من اموالش را سرقت کرده‌ام و تا زمانی که اموالش را بر نگردانم مرا گروگان نگه می‌دارد. به او گفتم که اشتباه می‌کند، اما فایده‌ای نداشت که مجبور شدم از او التماس کنم، اما باز هم او مرا رها نکرد تا اینکه پس از ۶‌ساعت حبس وقتی مردم برای تماشای فیلم به سینما آمدند شروع به داد و فریاد کردم که او از ترس مرا رها کرد. الان به اداره پلیس آمدم تا از او به اتهام گروگانگیری شکایت کنم. پس از طرح این شکایت مأموران مرد بوفه دار را به دستور بازپرس شعبه چهارم دادسرای امور جنایی تهران برای تحقیق احضار کردند. وی صبح دیروز برای بازجویی به دادسرای امور جنایی آمد و در حالی که شاکی هم حضور داشت در توضیح ماجرا گفت: شاکی حدود دوماه است که در بوفه من کار می‌کند. در این مدت به رفتار او مشکوک شده بودم و به همین سبب دوربین‌های مداربسته بوفه را بررسی کردم، اما متوجه شدم او زاویه دوربین‌ها را تغییر داده به طوریکه دخل بوفه مشخص نیست. از سوی دیگر من شکلات‌های خاصی را در بوفه‌ام می‌فروختم که مغازه‌های دیگری نداشتند تا اینکه متوجه شدم چند مغازه دیگر هم در اطراف سینما همان شکلات‌های مرا می‌فروشند که بیشتر به فروشنده‌ام مشکوک شدم و برای اطمینان بیشتر دوربین مخفی را در بوفه جاسازی کردم و پس از بررسی فیلم آن شکم به یقین تبدیل شد و فهمیدم در این مدت او ۴۰‌میلیون تومان از دخلم سرقت کرده و حدود ۱۰‌میلیون تومان هم شکلات و دیگر مواد خوراکی به مغازه‌های دیگر فروخته است. آن شب به بوفه رفتم و با او درباره سرقت اموالم حرف زدم و او را تهدید به شکایت کردم که فروشنده‌ام سرقت از بوفه را قبول کرد و قرار شد به زودی پول‌های سرقتی را به من پرداخت کند و از من خواست شکایت نکنم. وی در پایان فیلم دوربین‌های مخفی را برای بررسی در اختیار بازپرس پرونده قرار داد؛ بنابراین پس از بررسی فیلم‌های دوربین، قاضی پرونده فروشنده جوان را بازداشت کرد و برای تحقیقات بیشتر در اختیار مأموران پلیس قرار داد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار