کد خبر: 937926
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۸
معاون وزیر ورزش و جوانان در حالی از جوان گرایی تیم ملی بسکتبال مقابل فیلیپین صحبت کرد که ظاهرا اطلاع دقیقی از سن بازیکنان حاضر ندارد.
جوان آنلاین: محمدرضا داورزنی در این مجمع اظهار داشت: بسکتبال دوران پوست اندازی را سپری می کند و باید نسل جدیدی بیاید و جایگزین شود. نباید انتظار داشت که همان اول نتیجه بگیرند و نیاز است که فرصت داده شود. از شاهین طبع سرمربی تیم ملی هم تشکر می کنم که جرات کرد و جوانان را مقابل فیلیپین قرار داد و تیم پیروز شد.

وی در مورد مشکلات تیم ملی بسکتبال گفت: باید در برخی مواقع هزینه اقدام ها و تصمیمات خود را بدهد و تیم ملی را نمی توان معطل کرد. بازیکنانی از المپیک 2008 بودند و از آنها تقدیر می کنیم اما نیاز است روی جوانان هم سرمایه گذاری کرد که خودشان را نشان دهند.
 وی که ظاهرا آمار اشتباهی را از حضور جوانان در تیم ملی مقابل فیلیپین دریافت کرده است و اطلاع دقیقی از سن بازیکنان نداشته، ادامه داد: بسکتبال ما این شرایط را دارد که به المپیک برود و در آسیا نیز حرف اول را بزند و ما هم قول می دهیم که حمایت کنیم و طبیعی است که طباطبایی هم باید تلاش بیشتری را انجام دهد. اگر می خواهیم حرف برای گفتن در جهان داشته باشیم چاره جز این نداریم که با کشورهای مطرح دنیا کار کنیم و تجربه بگیریم، نباید دیدگاه مان آسیا و غرب آسیا باشد. باید با اروپایی ها تعامل داشته باشیم و در تورنمنت ها شرکت کنیم، اینها کمک می کند که جوانان ما روز به روز شرایط بهتری را سپری کنند.
معاون قهرمانی وزارت ورزش تاکید کرد: اعتقاد من این است که ایران باید در رشته هایی مانند فوتبال، والیبال و بسکتبال باید در المپیک حضور داشته باشد.
وی با اشاره به حواشی گفت: اگر فدراسیون بخواهد به حواشی رسیدگی کند و ببیند این سایت و آن سایت چه خبری زده‌ است، به کارهای روزمره اش نمی رسد. 

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار