کد خبر: 937866
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۴
شهردار فردیس خبرداد
شهردار فردیس با اشاره به اینکه عملیات اجرایی اصلاح درزهای پل سرحدآباد از ابتدای دی ماه آغاز می شود از انجام عملیات تراش و روکش آسفالت روی این پل تا شب یلدا خبرداد .

منوچهر غفاری حاشیه بازدید از وضعیت پل سرحدآباد، با اشاره به اینکه بهسازی درزها، آسفالت ریزی روی پل و ساماندهی زیر پل سرحدآباد یکی از مهمترین مطالبات شهروندان فردیسی است، اظهار کرد: عملیات تراش و روکش آسفالت روی این پل تا شب یلدا انجام می شود.

وی در ادامه با بیان اینکه اصلاح درزهای پل سرحدآباد به انجام اقدامات تخصصی نیازمند است، تاکید کرد: عملیات اصلاح درزهای این پل از ابتدای دی ماه آغاز می شود و در نظر داریم آن را تا پایان سال جاری تکمیل کنیم.

شهردار فردیس با بیان اینکه اصلاح درزهای پل سرحدآباد نیازمند مواد مختلف گران قیمتی از جمله آمونیاک، پلاستیک و چسب مخصوص، لایه آب بند و غیره و نیز عملیات اجرایی تخصصی است، گفت: برای اصلاح درزهای این پل حدود 750 میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: عملیات اجرایی اصلاح درزهای پل سرحد آباد، تخصصی و زمان بر است اما مدیریت شهری فردیس در راستای انجام هرچه با دقت و سریع تر این عملیات تلاش می کند.

غفاری با بیان اینکه مدیریت شهری فردیس 2 هزار تن آسفالت با اعتباری 900 میلیون تومانی برای انجام عملیات آسفالت ریزی روی پل سرحدآباد در نظر گرفته است، خاطرنشان کرد: عملیات تراش کاری، اصلاح درزها، روکش آسفالت و آسفالت ریزی این پل به علت جلوگیری از ایجاد و تشدید ترافیک، از بامداد تا 5 صبح هر روز انجام می شود.

وی در بخش دیگری با اشاره به اینکه عملیات بهسازی زیر پل سرحدآباد آغاز شده است، بیان کرد: مدیریت شهری فردیس در نظر دارد فضای مرده شهری زیر این پل را به فضای سبز و فضایی برای بازی کودکان تبدیل کند.

به گفته شهردار فردیس، مدیریت شهری برای بهسازی فضای زیرپل سرحدآباد اعتباری 200 میلیون تومانی در نظر گرفته است.

وی در بخش پایانی سخنان خود پیاده محوری و دوچرخه محوری را یکی رویکرد های مدیریت شهری فردیس در اجرای پروژه های شهری اعلام کرد و گفت: عابران پیاده از مهمترین سرمایه های اجتماعی شهر به شمار می روند که این مهم بر لزوم توجه به پیاده محوری و دوچرخه محوری برای حفظ سلامت جامعه در انجام پروژه های شهری تاکید دارد

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار