کد خبر: 937746
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۱
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج خبرداد
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج گفت:برای نخستین بار در کرج طرح هوشمندسازی چراغ های راهنمایی و رانندگی اجرایی می شود.

محمدرضا احمدی نژاد معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج با اشاره به اقدامات این مجموعه در اجرای طرح هوشمندسازی چراغ های راهنمایی و رانندگی، اظهار کرد:  ۱۰ تقاطع اصلی شهر کرج از سوی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج مورد بررسی دقیق و کارشناسی قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه این طرح برای نخستین بار در کرج اجرایی خواهد شد، افزود: طراحی مورد نیاز برای هوشمندسازی چراغ های راهنمایی و رانندگی در این تقاطعات انجام پذیرفته است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج زمان بندی رویکرد هر تقاطع بر اساس میزان تردد خودروها را یکی از رویکردهای اصلی اجرای این طرح اعلام کرد که بار ترافیکی تقاطع مورد نظر به صورت دقیق و کارشناسی شده، محاسبه می شود.

احمدی نژاد با تاکید بر اینکه اجرای طرح مذکور کاهش زمان سفر در شبکه معابر درون شهری را به همراه خواهد داشت، تصریح کرد: طرح هوشمندسازی چراغ های راهنمایی و رانندگی بر اساس زیر ساخت های موجود و بستر فیبر نوری همچنین با در نظر گرفتن اولویت های ترافیکی تا پایان سال جاری اجرا می شود.

این مسئول در پایان گفت: این هوشمند سازی ضمن تاثیرات مثبت در کاهش و مدیریت ترافیک می تواند در بخش ایمنی تقاطعات نیز نقش موثری داشته باشد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار