کد خبر: 937723
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۸
سردار نقدی:
معاون فرهنگی اجتماعی سپاه گفت: توطئه‌ها و دشمنی‌ها علیه جمهوری اسلامی تمام شدنی نیست.

جوان‌آنلاین: سردار «محمدرضا نقدی» معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دیدار با حجت‌الاسلام محمدحسن رحیمیان تولیت مسجد مقدس جمکران که از سلسله نشست‌های دیدار با یاران باوفای امام خمینی (ره) صورت گرفت، عنوان کرد: الحمدلله انقلاب اسلامی ایران به کوری چشم دشمنان به ۴۰ سالگی رسید که این مهم برای انقلاب‌های دیگر رخ نداده است و آن‌ها پیش از رسیدن به ۴۰ سالگی یا منحرف شده و یا از بین رفتند.

وی افزود: امام خمینی (ره) در ابتدای انقلاب آرمان‌ها و اهدافی را تبیین کردند که مقام معظم رهبری نیز به صورت ۱۰۰ درصدی پایبند به آنان بوده‌اند و در این راستای این مسیر نخبگان، انقلابیون و ولایتمداران از مواضع خود کوتاه نیامده‌اند.

سردار نقدی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی در این چهار دهه، علی‌رغم رگبار توطئه‌ها و دشمنی‌های استکبار، موفق به رسیدن به ۴۰ سالگی شده است، تصریح کرد: توطئه‌ها و دشمنی‌ها تمام نشده است و معتقدم تمام نیز نخواهد شد؛ اما با استقامت ملت باز هم شکست خواهد خورد.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: مردم ایران با تمامی سختی‌ها و مشکلات موجود، استقلال، آزادی، اسلامیت، ولایت و جمهوریت این نظام را حفظ کرده‌اند که همه این دستاورد‌ها در سایه مقاومت حاصل شده است.

وی با اشاره به اینکه انقلاب‌های دیگر کشور‌ها در طول عمر خود همواره میل به یکی از قدرت‌های شرق و غرب جهان داشته‌اند تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران در حالی به چهلمین سال پیروزی خود می‌رسد که در این سال‌ها همواره در برابر قدرت‌های شرق و غرب ایستادگی کرده است، اما نکته مهم این است که در این راه دستاورد‌ها و موفقیت‌های بسیاری نیز کسب کرده است.

سردار نقدی افزود: توطئه‌های مختلف استکبار جهانی همچون جنگ‌های تروریستی، جنگ تحمیلی و اغتشاشات داخلی با مقاومت ملت ایران شکست خورده است و علی‌رغم تمامی این فشار‌ها امسال دو میلیون جوان ایرانی به پیاده روی اربعین رفتند و یا در ماه محرم و صفر به صورت یک جنبش مردمی به عزاداری برای امام حسین (ع) پرداختند.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه دشمن با تحریم‌های متعدد به دنبال فلج کردن کشور بود، افزود: در هشت سال اخیر شدیدترین تحریم‌ها علیه ملت ایران رقم خورد و در سال‌هایی که دشمن به دنبال زمین زدن ایران از طریق تحریم‌ها بود؛ ما در زمینه تولید بنزین خودکفا شدیم و مصرف بنزین مردم کشور از ۶۰ میلیون لیتر به ۱۰۵ میلیون لیتر رسید.

وی با بیان اینکه استکبار جهانی در سال‌های اخیر شکست‌های متعددی خورده است، گفت: دشمنان در عراق با تشکیل حشد الشعبی شکست خوردند، در یمن نیز شکستی مشابه خوردند، گروگان گرفتن نخست وزیر لبنان در عربستان که به جهت کودتا بود، با شکست مواجه شد، اغتشاشات در ایران سودی برای آنان حاصل نکرد و در نهایت سیاست‌های دشمنان با ناتوی عربی و شورای نیم بند خلیج فارس نیز به شکست انجامید که تمامی این‌ها دستاورد‌های انقلاب اسلامی است.

سردار نقدی ادامه داد: بناست نیرو‌های انقلابی با بهره گیری از تجربه ۴۰ ساله انقلاب اسلامی، موفقیت‌های سال‌های بعد را رقم بزنند؛ زیرا کشور هرجا انقلابی عمل کرده، موفق بوده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار