کد خبر: 937705
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۹
مدیر موزه و عضو هیات امنای موزه استاد شهریار گفت: خودروی منتسب به استاد شهریار فروخته نشده و در دست تعمیر است.

هادی بهجت تبریزی  افزود: در روزهای اخیر خبری مبنی بر فروش خودرو منتسب به استاد شهریار منتشر شده که این خبر نادرست بوده و هم اکنون با نظارت سازمان گردشگری شهرداری در دست تعمیر و بهسازی است.
وی با بیان اینکه خودرو بعد از اتمام تعمیر به محل موزه انتقال می یابد، اظهار داشت: این خودرو جزو اموال موزه استاد شهریار است.
مدیر موزه و عضو هیات امنای موزه استاد شهریار یادآوری کرد: چند سال پیش سندی با نام استاد شهریار در خبرگزاری ها منتشر شد و بر همین اساس این خودرو توسط یکی از علاقه مندان استاد خریداری و به موزه اهدا شد.
بهجت تبریزی ادامه داد: این موضوع در خبرگزاری ها درج نشده که شهریار هرگز خودرویی نداشته و سند اول تنها به دلیل نگارش توصیه نامه به یکی از اقوام دور نوشته شده و به همین دلیل سند اول این خودرو به نام استاد شهریار بوده و در سند دوم به نام خریدار تغییر یافته است.
وی گفت: خانه موزه استاد شهریار نیز هر چند مرمت هایی انجام شده است و در حال حاضر مشکلی ندارد اما اگر بخواهیم مرمت استحکام بخشی انجام دهیم، منوط به جلب رضایت همسایه ها است.
وی از رسانه های محلی درخواست کرد پیش از بازنشر خبرهای منتشر شده در فضای مجازی از صحت و اعتبار آن مطمئن شوند تا احساسات علاقه مندان فرهنگ و هنر تبریز جریحه دار نشود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر