کد خبر: 937699
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۱
نماینده مردم دامغان خبر داد:
نماینده مردم دامغان و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از مطرح بودن سه گزینه برای استانداری سمنان خبر داد و گفت: هنوز گزینه نهایی انتخاب نشده است.

ابوالفضل حسن بیگی اظهار کرد: در حال حاضر دکتر ناجی سرپرست فعلی استانداری سمنان، دکتر آشناگر معاون استانداری قزوین و ارتقایی معاون عمرانی استانداری البرز به عنوان سه گزینه برای استانداری سمنان مطرح هستند.
نماینده مردم دامغان با بیان اینکه صحبت هایی با گرینه های مطرح صورت گرفته گفت: هنوز گزینه نهایی مشخص نشده است.
وی در خصوص نظر مجمع نمایندگان استان اظهار کرد: مجمع نمایندگان استان با گزینه های مطرح شده مشکلی ندارد.
حسن بیگی ادامه داد: البته درخواست ما از دولت این بود که گرینه ای انتخاب شود که شناخت لازم را استان داشته باشد تا پروژه های در حال پیگیری دولت و خصوصا پروژه های سفر با جدیت پیگیری شود.
وی با بیان اینکه هر سه گزینه تجربه مدیریت در معاونت استانداری و ...را دارند گفت: جدا از دکتر ناجی که سرپرست استانداری سمنان را عهده دار است ، مهندس ارتقایی معاونت عمرانی استانداری البرز را برعهده دارد و چند سالی نیز در استانداری سمنان مسوولیت داشته است. دکتر آشناگر هم سابقه معاونت استانداری قزوین و فرمانداری و مسوولیت های دیگری نیز دارند.
این نماینده مردم با بیان اینکه انتظار ما این است فرآیند انتخاب سریع تر انجام شود گفت: نمایندگان علاقمند هستند گزینه ای انتخاب شود که از استان و شرایط و پروژه های آن شناخت داشته باشد که پروژه های سفر به سرعت اجرایی شود.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر