کد خبر: 937612
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۸
گفت وگوی "جوان آنلاین" با مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل
پنجمین دوره رقابت های کشتی فرنگی جام باشگاه های جهان در حالی کمتر از دو هفته دیگر در اردبیل برگزار می شود که حضور ۷ تیم خارجی و ۳ تیم داخلی در این دوره قطعی شده است .

 سرویس ورزشی جوان آنلاین – وحید صابری : پنجمین دوره رقابت های کشتی فرنگی جام باشگاه های جهان در حالی کمتر از دو هفته دیگر در اردبیل برگزار می شود که حضور ۷ تیم خارجی و ۳ تیم داخلی در این دوره قطعی شده است .

بهرام آقاخانی مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل در گفت وگو با "جوان آنلاین" درباره برگزاری این دوره از رقابتها گفت: امسال مسابقات کشتی فرنگی جام باشگاه های جهان با حضور ۷ تیم خارجی از جمله روسیه، ارمنستان، گرجستان، ترکیه، اوکراین، قرقیزستان و صربستان برگزار می شود ضمن این که قرار است سه تیم داخلی ، بیمه رازی اردبیل ، سیناصنعت ایذه و شرکت نگین زرین چوب اردبیل هم دراین دوره از رقابت ها حضور یابند. طبق برنامه ریزی قرار است پنجمین دوره رقابت های کشتی فرنگی جام باشگاه های جهان روزهای ۲۹ و ۳۰ آذرماه در سالن ۶ هزار نفری حسین رضازاده شهر اردبیل برگزار شود.تیم ها از روز چهار شنبه ۲۸ آذر به اربیل می آیند و انشاله از روز پنج شنبه به مدت دو روز میزبان این دوره از رقابتها خواهیم بود.

وی در ادامه افزود: استان اردبیل با آمادگی کامل میزبان مسابقات کشتی فرنگی جام باشگاه‌های جهان است. چند روز پیش با بازدیدی که نماینده فدراسیون جهانی کشتی و همچنین مسئولان فدراسیون کشتی از اردبیل و سالن زیبای مسابقات داشتند نظر مثبت شان را از میزبانی استان اردبیل از این رویداد و آمادگی در این زمینه در حد مطلوب اعلام کردند و ما هم به شخصه با توجه هم میهمان نواز خوبی هستیم ، سعی خواهیم کرد تمام توان خود را بکار گرفته تا از این رویداد مهم ورزشی به بهترین شکل برگزار شود.

مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل درپاسخ به "جوان آنلاین" که چطور شد اردبیل میزبان مسابقات شد اظهار داشت: من و استاندار محترم، چند ماه پیش جلسه ای با آقای خادم داشتیم که پیشنهاد داده شد که اردبیل میزبان مسابقات ورزش کشتی باشد که با موافقت خادم و تایید استاندار این میزبانی به اردبیل رسید و همان طور که گفتم سعی داریم در پنجمین دوره این رقابتها ، به نحوه احسن میزبانی کنیم. در واقع اردبیل  با توجه به پتانسیلی که دارد پیشنهاد این میزبانی را داد .

  آقاخانی در ادامه خاطر نشان کرد: ما قبلا هم اعلام کردیم که در صورت نیاز امکان افزایش تیم از سوی فدراسیون وجود دارد.ما با برنامه ریزی که داشتیم این پتانسیل را داریم که بتوانیم میزبانی خوبی را داشته باشیم. بی شک برگزاری این دوره از رقابتها در سطح جهانی و بین‌المللی در این استان به معرفی توانمندی‌های استان اردبیل در همه حوزه‌ها کمک خواهد کرد. برگزاری پنجمین دوره رقابت‌های کشتی فرنگی جام باشگاه‌های جهان در اردبیل فرصت بسیار ارزشمندی را برای نشان دادن توانمندی و ظرفیت‌های استان فراهم کرده و در تحقق اهداف گردشگری و رونق اقتصادی منطقه با توجه به پتانسیل‌های طبیعی، تاریخی و زیرساخت‌های ورزشی مفید خواهد بود.البته ما پیش ازاین هم دراردبیل مسابقات ورزشی از جمله مسابقات والیبال امیدها و انتخابی تیم ملی را میزبانی کرده ایم.

وی در خاتمه اظهار داشت: تماشای این رقابت‌ها برای علاقمندان به رشته ورزشی کشتی و اهالی استان اردبیل رایگان خواهد بود و امیدواریم در زمان برگزاری این رویداد که طی ۲۹ و ۳۰ آذرماه خواهد بود در مجموعه ورزشی رضازاده علاقمندان استقبال گرمی را از مسابقات کشتی فرنگی جام باشگاه‌های جهان داشته باشند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار