کد خبر: 937447
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۷
چندی پیش جواد رمضی سرپرست فدراسیون ورزش کارگری در نشستی صمیمانه با نوروزی ریاست فدراسیون پزشکی ورزشی ملاقاتی پربار داشت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش کارگری، چندی پیش سرپرست فدراسیون ورزش کارگری در دیدار با نوروزی ریاست فدراسیون پزشکی ورزشی کشور پیرامون مباحث و مشکلات پیش روی جامعه کار و تلاش در حوزه ورزشی و صدمات ناشی از آسیب های احتمالی در این اوضاع نابسامان اقتصادی بحث و تبادل نظر نمودند.

یکی از عمده مشکلات این خانواده بزرگ از ابتدای فعالیت تاکنون، بحث عدم استقلال ورزشکاران آن در سامانه بیمه پزشکی ورزشی کشور بود.این بدان معناست که ورزشکاران کارگر کشور می بایست برای استفاده از بیمه ورزشی نام فدراسیون رشته های تخصصی خود را بعنوان رشته ورزشی درج می نمودند که همین امر مشکلاتی را بر سر راه این عزیزان قرار داده بود.بحث نداشتن آمار دقیق از اطلاعات ورزشکاران بیمه شده، موضوع هزینه های درمانی ناشی از صدمات احتمالی ورزشکاران و ... باعث شد تا فدراسیون ورزش کارگری باردیگر با تحقق شعار"برنامه ریزی، کارشناسی و عمل" خدمتی دیگر در خور شان این خانواده بزرگ را تقدیم آنها نمایند.

برهمین اساس و پس از جلسات متعدد با کارشناسان و مسئولین فدراسیون پزشکی ورزشی کشور، روز گذشته و در آخرین نشست نام ورزش کارگری در لیست فدراسیون های تحت پوشش بیمه پزشکی ورزشی کشور، ثبت گردید و رشته های تحت پوشش آن نیز مطابق با تعداد انجمن های فعال و در حال توسعه فدراسیون ورزش کارگری بومی سازی گردید.

گفتنی است زین پس ورزشکاران خانواده بزرگ کار و تلاش برای حضور در میادین ورزش کارگری بایستی بیمه ورزشی با نام فدراسیون ورزش کارگری را به همراه خود داشته باشند.

این در حالیست که در راستای کاهش هزینه های احتمالی ورزشکاران، این امکان نیز برای آنها فراهم شده تا ورزشکارانی که سابق بر این بیمه ورزشی با نام رشته تخصصی و فدراسیونی دیگر تهیه نموده اند، با مراجعه به صفحه کاربری خود در سامانه فدراسیون پزشکی ورزشی، اقدام به اضافه نمودن فدراسیون ورزش کارگری بعنوان یکی از رشته های ورزشی خود نمایند و از پرداخت هزینه های اضافی ناشی از صدور کارت مجدد خودداری نمایند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار