کد خبر: 937437
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۸
کرج - فرمانده ناجا از دستگیری ۱۰ نفر در رابطه با حادثه تروریستی چابهار خبر داد و ابراز امیدواری کرد مرزبانان ایرانی گروگان، در صحت و سلامت به کشور بازگردند.

جوان آنلاین: سردار حسین اشتری صبح شنبه در جمع خبرنگاران البرزی در خصوص آخرین وضعیت مرزبانان ایرانی گروگان در محدوده مرزهای پاکستان و افغانستان، اظهار کرد: تلاش‌های لازم از سوی وزارت امور خارجه و ستاد کل نیروهای مسلح صورت گرفته است.

وی ابراز امیدواری کرد که مرزبانان ایرانی گروگان در صحت و سلامت به کشور بازگردند.

فرمانده ناجا در خصوص اقدامات نیروی انتظامی، گفت: خوشبختانه با نظرسنجی‌های انجام‌شده رضایت مردم نسبت به عملکرد پلیس افزایش پیداکرده است.

سردار اشتری با اشاره به اینکه سازمان‌های معتبر در خصوص عملکرد پلیس نظرسنجی کرده و نتایج خوبی به‌دست‌آمده است، گفت: مرکز افکار سنجی نیروی انتظامی نیز این نظرسنجی‌های انجام داده و خوشبختانه نتیجه خوب بوده و حاکی از افزایش اعتماد مردم به مأموران و مسئولان ناجا است.

وی با تأکید بر اینکه برخی نظر، پیشنهاد و انتقاداتی نیز دارند، گفت: ناجا نظرات منطقی را می‌پذیرد و موردبررسی قرار می‌دهد.

فرمانده ناجا در بخش دیگری با اشاره به تحولاتی اخیر فرانسه و اعتراض مردم و برخورد پلیس این کشور، گفت: در همین ایام بسیاری از مردم و مسئولان به نیروی انتظامی پیاده داده و از عملکرد نیروی انتظامی تقدیر کردند. اتفاقاتی که در پاریس رخ می‌دهد نشان می‌دهد پلیس ارتباطی با مردم ندارد.

تاکنون ۱۰ نفر مرتبط با حادثه تروریستی چابهار توسط نیروی انتظامی و دیگر نهادهای امنیتی شناسایی و دستگیرشده‌اندسردار اشتری اضافه کرد: یکی از ویژگی‌های مهم پلیس جمهوری اسلامی ایران این است که افرادی که مشغول خدمت هستند از بین مردم هستند و مردم به آن‌ها احترام می‌گذارند.

وی تأکید کرد: هرچند اگر ما تجمعاتی داشته باشیم مردم به توصیه‌های پلیس گوش می‌دهند و متفرق می‌شوند، خوشبختانه نسبت به دیگر کشورها مشکلات کمتری در این خصوص داریم.

فرمانده نیروی انتظامی کشور گفت: خوشبختانه اعتبار پلیس ایران روزبه‌روز در حال افزایش است.

سردار اشتری در بخش دیگری در خصوص حادثه تروریستی چابهار، گفت: این توطئه با هوشیاری و شجاعت نیروهای انتظامی شهرستان چابهار خنثی شد و خودروی فرد تروریست قبل از اینکه به مقر فرماندهی نیروی انتظامی وارد شود، منفجر شد.

وی با اشاره به دستگیری تعدادی در این خصوص، گفت: طبق آمار موجود تاکنون ۱۰ نفر توسط نیروی انتظامی و دیگر نهادهای امنیتی شناسایی و دستگیرشده‌اند، تعدادی دیگر نیز که مرتبط با این حادثه بوده‌اند شناسایی‌شده و در موعد مقرر دستگیر خواهند شد.

حادثه تروریستی چابهار تأثیر منفی بر روحیه مردم نداشته استفرمانده نیروی انتظامی کشور با تأکید بر اینکه سرنخ‌های خوبی به دست آمده است، گفت: امیدواریم با همکاری که مردم منطقه با ما داشته‌اند و هماهنگی خوبی که بین نیروی انتظامی و دستگاه قضایی وجود دارد بتوانیم به سرنخ‌های اصلی برسیم و افراد اصلی را شناسایی و مجازت شوند.

سردار اشتری با تأکید بر اینکه این حادثه تأثیر منفی بر روحیه مردم و همکاران ما در چابهار نداشته است، گفت: نیروی انتظامی با عزمی راسخ به مأموریت‌های خود ادامه می‌دهد.   

وی در بخش دیگری در خصوص عملکرد نیروی انتظامی استان البرز، گفت: حدود ۱۲ شاخصه اصلی داریم که خوشبختانه نیروی انتظامی استان البرز در همه شاخص‌ها ارتقا داشته است.

فرمانده نیروی انتظامی کشور تأکید کرد: نیروی انتظامی استان البرز در اجرای طرح‌های امنیت اخلاقی و اجتماعی و برخورد با معتادان موفقیت‌های خوبی به‌دست‌آمده است، امیدواریم با ادامه این روند روزبه‌روز شاهد رشد در راستای رضایت مردم از پلیس باشیم.

قاچاق کالا تا حدودی مهارشده است

سردار اشتری در بخش دیگری در خصوص اخلالگران بازار ارز، گفت: تعداد مشخصی از آن‌ها با هماهنگی دستگاه قضایی شناسایی و دستگیر شدند، نیروی انتظامی در این عرصه به‌خوبی ورود کرد و با اشراف اطلاعاتی خوبی که وجود دارد افراد مؤثر شناسایی و تحویل مقامات قضایی شدند. امیدواریم نتیجه به‌زودی از سوی دستگاه قضا اعلام شود.

وی در بخش دیگری با اشاره اهمیت مبارزه با قاچاق کالا و سوخت، گفت: در سال جاری شاهد افزایش کشفیات هستیم، البته طی چند ماه گذشته به دلیل افزایش قیمت‌ها روند برعکس شده و برخی کالاها صادر می‌شود.

فرمانده نیروی انتظامی کشور با تأکید بر اینکه قاچاق کالا تا حدودی مهارشده است، گفت: متولیان مربوطه باید برای مبارزه با قاچاق سوخت برنامه‌ریزی کنند و اجازه ندهند بنزین و نفت سفید در مناطق مرزی به‌راحتی در دسترس باشد که به‌راحتی نیز قاچاق شود، نیروی انتظامی می‌تواند بخشی از این اقدام را انجام دهد امیدواریم متولیان دیگر با برنامه‌ریزی درست مانع چنین کاری شوند.

منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار