کد خبر: 937433
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۱
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل:
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل گفت: در مقایسه با مدت مشابه پارسال 22 درصد تصادفات درون شهری منجر به فوت استان اردبیل کاهش یافته است.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از ازدبیل، سرهنگ رحیم آقا محمدی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در هشت ماه پارسال تصادفات درون شهری استان اردبیل 23 نفر فوتی داشت که این رقم در مدت مشابه امسال با 22 درصد کاهش به 18 نفر فوتی کاهش یافته است.

وی با بیان اینکه حتی یک نفر کشته هم در تصادفات رانندگی زیاد است، بیان کرد: پارسال استان اردبیل از لحاظ کاهش تصادفات منجر به فوت در کشور یکی از استان های برتر بود که از سوی ناجا مورد تجلیل قرار گرفت.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل تصریح کرد: امیدواریم با همکاری رانندگان و مردم و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از سوی آنها امسال نیز استان اردبیل در کاهش تصادفات منجر به فوت یکی از استان های برتر کشور شود.

آقا محمدی با اشاره به اینکه متاسفانه درصد فوتی عابران پیاده همچنان نگران کننده است، بیان کرد: 56 درصد فوتی ها و 57 درصد مجروحین تصادفات درون شهری در استان اردبیل عابرین پیاده هستند.

وی گفت: بر اساس بررسی های صورت گرفته عدم توجه رانندگان به جلو و سرعت غیر مجاز از مهمترین علل تصادفات درون شهری در استان است.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل افزود: بدون شک با نصب دوربین های کنترل سرعت و ایجاد گذرگاه های ایمن برای عابران پیاده تصادفات کاهش خواهد یافت.

وی با بیان اینکه مهندسی ترافیک یکی از مهمترین اصول علم ترافیک است، اظهار داشت: از مسئولان انتظار داریم برای ایمن سازی محل تردد عابران پیاده اقدام کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر